Pitäisikö 80km/h lätkä ottaa uudestaan käyttöön ?

Avainsanat: lätkä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 02:46

Aiheuttaa tarpeetonta ohitustarvetta, nokittelua ja jopa uhoa. Oli viisasta lopettaa järjestelmä ja tasata nopeuksia liikennevirrassa.

Kysyjän kommentti

Täysin samaa mielipuolta kanssasi !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 16:50

Kyllä pitäisi. Eihän sen käyttöönotto vielä muuta mitään, mutta yrittää aina kannattaa. Kyllä muutoksen liikennekäytöksessä pitää lähteä muualta, myös varttuneilla kuljettajilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 17:17

Kyllä ilmanmuuta kanttaisi ottaa käyttöön....voisi vähän hilltä nuorten hurjastelua...

Lisätty: 18.12.2009 - 21:45

Telkkarista tuli vasta tämä kysymys??Ja siinä ehdotetiin..jos tulee rike ...tulee isommilla lätkä 80...ja jos toinen rike PUNAISELLA LÄTKÄ 80..mikä kiinittäisi huomiota..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2009 - 18:03

Ei se mitään auta vaikka olisi minkälainen lätkä. Korvien välissä se vika on niillä jotka hurjastelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2009 - 18:50

Kyllä pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 20:09

Ihan turha, lisäis vaan vaaratilanteita. Ei pitäisi ottaa käyttöön. Autokouluissa pitäis vaan kertoa enemmän hurjastelun vaaroista, näyttää ilkeitä kuvia/videoita kolareissa loukkaantuneista ja kuolleista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 22:58

no eiiii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 13:06

ei