Tietääkö joku elokuvan jossa erillään asuvat identtiset kaksostytöt päätyvät sattumalta samaan sisäoppilaitokseen?

elokuva on tullut tv:sta jo monta vuotta sitten. Saattaa olla saksalainen, mutta ei varmaa. Elokuvan tytöt ehkä n.10 v +

Avainsanat: elokuva elokuvat tv

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 14:43

Veikkaan elokuvaa "The Parent Trap", uusi versio vuodelta 1998. Alunperin sama elokuva tehtiin samalla nimellä Walt Disneyn tuotantona jo vuonna 1961. Perustuu saksalaisen Erich Kästnerin romaaniin: Lottie and Lisa (Das Doppelte Lottchen).
en.wikipedia.org/wiki/The_Pa...1998_film)
en.wikipedia.org/wiki/The_Pa...1961_film)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 15:06

Andekin vastaus on ihan oikein. Kirja on suomennettu nimellä "Lisen ja Lotten salaisuus".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 22:59

ansa vanhemmille