Onkos napsulaisilla jo joulukuusi katsottuna?

Avainsanat: joulukuusi joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 20:21

Meillä on kaksi sellaista kullanväristä pöytäkuusta ja ne riittää, sillä oikeasta kuusesta tulee paljon neulasia jotka on ilkeä siivota.
Eikä ole pikkulapsia kotona!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 16:31

ostin tuollaisen melkein metrisen sypressin ja laitoin valot siihen se nyt saa ajaa kuusen virkaa ....pihassa on parissakin kuusessa valot ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 16:33

Kellarista pitää hakea tuo jo monta joulua palvellut muovikuusi. Siellä se odottelee noutajaansa.Irrallisia kuusenoksia on jo parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 16:34

Pitää mennä viikonloppuna noutamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 16:36

on ollu jo 10 vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 16:38

Tuossa se on seissyt ulkona ikkunan edessä jo kuukauden verran, mutta valot siihen laitoimme itsenäisyyspäivän aikaan. Sisälle emme kuusta tuo tänäkään jouluna. Ei ole enää niin tärkeä ja tuossa ulkona se ilahduttaa valoillaan myös ohikulkijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 16:38

Meillä joulukuusi on ollut jo pari viikkoa olohuoneen ikkunan takana ulkona.On tosi kaunis valoineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 16:40

Vintissä odotta tekokuusi..on ollut jo monta vuotta...ja hyvin on kelvannut..meidän porukalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.12.2009 - 17:35

Ei ole vielä. Tuleehan rivakammin käveltyä kun tässä pakkasessa sitä viikonlopun aikana metsästä etsiskelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 17:48

Jo kaksikuukautta sitten toin kuusen joulua odottamnaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 17:52

En tuo kuusta sisälle vaan annan sen olla ulkona juurineen. Jokusen oksan voisi tuoda tuoksua antamaan sitten aattona...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 18:27

kuusiallergikkona oikeaa kuusipuuta en voi tuoda sisälle, ja muovikuusta en ole halunnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.12.2009 - 18:33

Ei tule minkäänlaista kuusta meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 18:50

Kyllä joulukuusi on jo takapihan kuistilla, meillä on noita
itseistutettuja kuusia 30 metrin päässä, saa valita soriamman,
nyt valitsimme sellaisen kapeahkon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 18:52

Ei vielä, mutta huomisaamuna aion töihin mennessä käväistä torilta sopivan valitsemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:44

60cm korkea pikku muovikuusi valoineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:47

Nimenomaan katsottuna. Joka aamu töihin mennessä katson kirkon pihassa valaistua kuusta. Pian tuon jälkeen katselen ohimennen kaupungintalon valaistua kuusta.

Mökillä viettämäni joulu ei tule sisältämään joulukuusta sisällä. Katselen kuusia vain ikkunasta tai ulkona kuljeskellessa. Voi kuulostaa ankeelta, mutta henkilökohtaisesti en koe asiaa niin. Ja tuleehan kuusesta joulun tuntu tupahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:35

ei ole vielä. mutta kyläkaupan pihalle toivon ilmestyvän. kaupungista saakka viitteis raahata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 09:03

Kävimme eilen maalla ja naapuri toi meille jolukuusen jonka koristelimme eteiseen. Joulun aika ollaan muualla mutta sitten joulun ja uudenvuoden välillä se ilahduttaa.