Taitaa olla piparien leivonta monella menossa, kun on näin hiljaista napsussa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 16:59

Eilen illalla en leiponut pipareita...ne on kyllä leivottu jo...tosi hiljaista on napsussa ollut...voi sanona,tää koko kesän ja syksyn...innostus laantunut..vaikka on uusiakin tullut..
Nyt tietysti voi syyttää joulukiireitä...

Kysyjän kommentti

Uskottavastikin kaikki valmiina ja kansa makaa muissa mietteissä ,kuin napsu!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.12.2009 - 21:13

Täällä on joinakin päivinä ollut tosi hiljaista. Mistä johtuneekaan. Minä en leivo, enkä tee muitakaan jouluvalmisteluita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2009 - 21:13

Ei ole piparien paistoa eikä muutakaan jouluaskarta. Tämä on mennyt todellakin hiljaiseksi ja noita vakkareita on kadonnut johonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 22:01

ei täälläkään pipareita eikä torttuja leivota, muuten vaan mukamas ollut muuta puuhailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 22:02

Huomena vasta vaaleita pipareita ajattelin leipasta. muuta puuhastelua on ollut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 22:06

Hiljaist on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 22:18

Huomenna pidän vapaata ja menen leipomaan äitini kanssa pullaa ja torttuja. Piparit ostan kaupasta. Saatan lämmittää piparimaustetta pellillä uunissa, että tulee tuoksua huusholliin! Eilen kun tein joulutorttuja, pistin hammastikun keskelle pitämään kulmat kiinni ja hyvinhän se tepsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 22:19

Ei oo leipomukset menossa. Väsyttää ja on kylymä. Pimiää ulukona - PLÄÄH.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 22:40

Ei ole täälläkään jauhopeukaloita,mutta niinkus kissanainen kertoi,on ollut aika hiljaista aika ajoin,tietoa ei o miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 01:06

Vielä huomenna pitäisi piipahtaa koulussa, sitten joululomalle. Perjantaina meinasin kyllä leipoa karjalanpiirakoita, jos nyt ei maailma kaadu sitä ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 02:32

Aika moni vakkari ilmoitti lähtevänsä jouluksi lomalle. Se lienee yksi syy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 02:47

Lähden jouluksi lomalle, enkä ole ehtinyt pahemmin napsuttelemaan, kun on täytynyt valmistautua molempiin, joko kotijouluun tai sitten lomasellaiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.12.2009 - 02:55

Hyi, ei nyt sentään pipareita mutta joulutähdet menee hyvin alas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 07:12

Jep. Leivottu ja siivottu on. Sekä lepäilty sillä huomenna alkaa 7 pv työputki, jonka jälkeen pääsen jouluvapaille, jippii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 08:15

Kait tänne muutkin saa kirjoittaa kun "vakkarit"? Joulu aiheuttaa ylimäääristä puuhaa mikä lienee ihan terveellistä vaihtelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 13:07

ei meilläkään leivota eikä sais kyl paljoa niitäkään edes syödä ... täti tuolla tertv.keskuksessa neuvoi minua nyt olemaan maltillinen herkkujen suhteen....