Voiko läppärin "äänessä" olla virus?Kesällä kuuntelin musaa ja sen jälk.alkoi säristä.Muuten toimii ihan ok.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 22:54

kyllä se 99 % varmuudella on tekninen vika

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 15:28

tai sit jotain muuta äänenmurrosta ... oletko kolauttanut sen johonkin , jotta läppärin ääni ois siitä syystä saanut jonkin särinän....luulis, et ois muutakin vikaa jos ois virus koneellas ...jot en usko et pelkästään siit syyst ois ääni särinää .. mut en ole mikään sortin tietsikka nero jot toivottavasti saat parempaa tietoa , kuin tämän minun mielipiteeni ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 16:28

kokeileppa kuulokkeilla kuunnella säriseekö yhä, jos läppärin kaiuttimissa on joku vika.
josko joku piuha on läppärin sisuskaluissa vialla tai löysällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 16:38

Entäs se tiedosto tai siis äänitys? Luuletko että, siinä ei voi olla vikaa? Aina se vika ei tartte olla omalla koneella. Vaikee sanoo, mut entäs ajureiden päivitys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 00:09

Sun läppäri ei ole enää "kesäterässä" ettei vaan ole tinnitusta ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 22:39

Ei viiruksia eikä bakteerejä, mutta läppärissä luultavin syy on pölyn, roskien yms. joutuminen niihin pieniin kovaäänisiin, jotka on niiden ritilöiden alla.
Kun ne ritilät on auki ylöspäin, niin niihin pääsee helposti pikku roskia.
Tai olet ehkä imuroinut niitä ritilöitä niin, että kovaäänisten kalvot on vahingoittuneet.
Läppäriä imuroitaessa ei niihin ritilöihin saa kohdistaa kovin suurta imua, muuten se imee kalvot kieroiksi tai pois paikoiltaan.