Idaa on käynyt joku kopaisemassa;mutta mitä tarkalleen tarkoittaaa:kopaisemassa?Ihan totta,mä en tiedä tai luulen tietäväni,mut

Lisätty: 05.12.2009 - 12:20

Ay,se oli se neljä jalkaa ja häntä,joka tuli kopasemaan mattea reidestä,vihjasemaan,et pistäs ulkoilukuteet niskaan ja menox!!!

Avainsanat: kopaisemassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 22:38

Ähäkutti, vai jäi minun kopasuni vaivaamaan. No sen voin tässä tunnustaa ettei se ollut ainakaan miespuolinen eikä systerikään ole niitä tyttösiä. Kannikasta kopaisi ja heläytti lasikoristetta mennessään.

Lisätty: 04.12.2009 - 22:39

Mitäs kysyjän mielessä oikein kävikään...?

Kysyjän kommentti

Kävipä mitä kävi mulla mielessä!!Sulla oli vaan kiva kopaisija,semmonen pitkä kostea kuono ja syvän ruskeat silmät,ne toisinaan käy kopasemassa ja häntä heilahtaa niin että lasikoristeet kuusessa heilahtelee!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 22:22

no ainakin meidän kulmilla se oli ihan selvää mitä kopaseminen tarkoitti,
nuornamiesnä sitä käytiin kopasemassa aina tilaisuuden tullen,
tai ainaski yritettiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 22:40

Se on sellaine ketä Ida ei nähnyt..se kopaisi vaan..oli varmaan kummitus..kun katosi eikä näyttäytynny....tää on ainakin tosi tarina..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 22:43

Noo,nuorena miehenä niitä kopasuita kehuskeltiin ja tietysti paljon tai suurin osa liioiteltiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 09:45

Kunhan ei "kourinut"! Ennen oli Kouriminen pop yhteiskunnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 10:04

Mörköpä se taisi olla sitten hyvinnii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.12.2009 - 10:16

Hetkellisesti jostain kädellä kiinni tarttumista. . Eikös se sitä ole, tai sitten jotain ihan muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:05

Kyllä se minulle ainakin tarkoittaa jonkinasteista koeajoa. Kukaan tyttönen ei kyllä nuoruudessani pyytänyt minua koeajolle, aina niihin tilanteisiin täytyi itse aktiivisesti pyrkiä. Nykyään noista "kopaisuista" esim. autoliikkeissä jopa palkitaan. Luvataan koeajajalle kahvipaketteja, arvontavoittoja jne. ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 08:44

Menee kyllä sopivaisuuden rajoille tuo sana...