jos joulupukille pitäisi keksiä uusi nimi, mitä sinä ehdottaisit?

Mm, ja pysytään nyt niissä järkevissä, eikä oteta niitä tunnettuja, pakkas ukko, lahjakone, ym. : )

Lisätty: 03.12.2009 - 20:58

Kyllä minä ihan itse mietin, että jos joulupukilla ei olisi nimeä joulupukki niin mikä se voisi olla, mutta minkäs sille teen jos joku sitä habbossa kyselee? Ja jos tuossa iässä habboakin pelataan.

Avainsanat: joulupukki nimi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 20:53

Superstars -ryhmän joulukalenterin kolmas luukku on nyt auennut!
"Joulupukki" on jo historiaa. Kyseinen kaveri tarvitsee nyt uuden, eheämmän ja modernimman nimen muuttuvan nyky-yhteiskuntamme vuoksi. Tehtävänäsi on keksiä Joulupukille uusi nimi, joka mukailee nykypäivän trendejä.
Paras nimi palkitaan.

www.habbo.fi/groups/43716/id.../106826/id

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 21:01

Huru-ukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 21:19

Vanha pukki,Valkopukki,Santa,Joulupappa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 00:18

Joulu-Topi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:28

Satu-Setä, Joulu-Ukko, Pensseli-Setä...hm. Ei maar, kyllä Joulupukki on paras nimi edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:41

Tasa-arvon nimissä pitäis pukki vaihtaa jo joulunarttuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 10:47

Joulu Taatto se olis aika hyvä taikka sitten joulu pappa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.12.2009 - 13:30

joulu-akka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 15:16

partaveikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 18:25

Hilpetööri-Hermanni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 18:29

hävittäisin koko pukki myytin maalimasta, jos voisin. Miksi naamioida, että "pukki" tuo lahjat ja saa kaiken kiitoksen kun lähjoista kiitos kuuluisi ostajalle/antajalle.. en hyväksy koko pukki valhetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 13:15

Lapin jumala.
Tai jos sana jumala särähtää ateisteille ja muille korvaan niin sitten vaikka Lapin hallitsija. Nimi olisi vielä vahvempi ja uskottavampi kuin pukki, jollaista nimeä käytetään tietynlaisesta miehestä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 21:37

Lahjataata. Vanhaukko. Valonukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 17:05

Pyhä Klasu.Eikös ole hyvä suomennos.?.