En kehu mutta kuitenkin

Elämässäni on ollut naisia riittämiin. Nyt kysyt noilla lettupinon avuillako ?
Mutta sanoisin tuleville kasanooville yhden varman vinkin.
- Kuuntele naista, ole kiinnostunut hänestä. Etkä mainosta itseäsi.
Olen joskus esitelmöinyt aiheesta alkoholi naiset ja minä AA- kesäpäivillä. Oli tuhansia kuulioita ihme kyllä sain aploodit.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 19:36

Hienoa, että itsetunto on kohdallaan. Kerronpa ihan tosi jutun. Työpaikallaan eräs kypsempi herrasmies sano provosoivasti, että heti kun nainen täyttää 40 vuotta. hänet pitäisi saada vaihtaa kahteen 20-vuotiaaseen. Ohi korkokengillään kopsutteleva naispuolinen työtoveri heitti takaisin siinä samassa: " Mitä sinä sitten niille tekisit?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 08:20

Minä yritän pitäytyä naisten suhteen mahdollisimman pienessä lukumäärässä.
Ei se määrä, vaan laatu. En tunne naisten sielunelämää ja alkoholia niin hyvin, että kokisin tarvetta pitää siitä julkista esitelmää.
Muutamalta minnesotahoidon käyneeltä olen kuullut, että tuo yhdistelmä ei ole paras mahdollinen. Ei edes silloin, kun mies lopettaa juomisen. Naiselta menee kuulemma pohja pois, kun ei ole enää syytä karjua. Mistä keksit yhtäkkiä uuden elämänsisällön, kun se on ollut ainoa aihe vuosikausia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 09:11

Se on muuten tosi,että usein kun juoppo mies raitistuu niin vaimo lähtee.Asiaa on tutkittu ja ilmeisesti naisen mielestä liitolta menee pohja pois kun äijää ei tarvitse enää hoivata ja mies alkaakin perheen pääksi.Kummallinen kuvio mutta näin se vaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2009 - 09:23

Vaihtuvuutta on siis ollut - jostakin syystä. Minulle kyllä kalskahtaa korvaani pahalta kun käytät puolisostasi nimitystä muija. Eikö naisestaan pidä puhua kauniisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 09:30

Määrän kustannuksella laatu kärsii! Muuten en ota kantaa sovinistiseen kirjoitteluun. Mistähän kiertokulku johtuu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 10:30

hyvä , et oot löytänyt nyt hyvän muijan ... mut kyllä vähän tuo iso määrä ihmetyttää , et ootkos nyt sit kuitenkaan muijias kuunnellut , jos vaihtuvuus on ollut suurta ... itsellä, kun tuota kiertoa ei ole paljoa ollut , niin siks ihmettelen et mis vika ... muijissas .. vai itsessäsikös..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 11:44

Kierrätyskama ei kiinnosta. Jos hyvän on löytänyt niin kannattaa olla kiitollinen ja kunnioittaa häntä. Ei se vaihtelu lopultakaan johda mihinkään muuhun kuin pahaan mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 02:32

En ole kiinnostunut enkä pidä ihailtavana tai kadehdittavana miestä, jolla on ollut useita naisia.