Onko sulla sammutuspeite sopivasti esillä?

Ostin itselleni ja kaikille lapsilleni sammutuspeitteen "joulukukkana"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 15:22

On kotona ja mökillä sekä matkailu vaunussa pakollisen sammuttimen lisäksi sekä autossa on sammiutin.tyttärelleni ostan peitteen Joululahjaksi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 15:07

Kyllä on sammutuspeite sopivasti esillä..Olen jossakin vaiheessa ostanut lapsille sammutupeitot joululahjaksi..ja nyt ostin tyttären lapsille pikkujoulu-lahjaksi...kun asuvat omissa asunnoissa..

Lisätty: 28.11.2009 - 15:25

Lisäksi on tämä jauhesammutin pullo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 15:08

Hieno idea sammakko!!Mulla on punainen peite keittiön kaapin koukussa oven sisäpuolella.Osaan myös mallikkaasti käyttää,työmaalla on harjoiteltu peitteen sekä sammuttimien käyttöä oikean tulen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 15:24

Mailla on peite,kun on niitä uuneja lämmitettävänä.Hienot "joulukukat".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 16:18

keittiöstä löytyy, helposti käyttöön tempaistavissa jos sattuisi tarvitsemaan, onneksi ei vielä ole tarvetta esiintynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 16:24

Hyvällä paikalla on.Helppo ottaa käyttöön tarvittaess.a

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 17:33

Käytän mattoja tai paksua sängynpeittoa jos sellainen tilanne tulisi.Kävin äskettäin tulityökortin ja öljy ym.paloja tuli sammuteltua ja hyvin meni.Nuorena pelastuin viime sekunneilla omakotitalon palosta ja kuumien liekkien läpi jouduin juoksemaan ja vain kissani Retu menehtyi.35 vuotta aikaa ja muistan kuin eilisen päivän.Monta vuotta herätin koko talon öisillä kauhunhuudoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:39

On ulko-oven vieressä seinässä ja kaikille tutuille olen sitä mainostanut ja lapsilleni usein siitä maininnut kun joskus ovat yksikseen kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 23:40

Keittiössä on koukussa kokoluokkaa 120cmx180cm. Ei varmaan isompaa oikein pysty turvallisesti yksin käyttämään.
Olimme tänään www.paivapaloasemalla.fi tapahtumassa ja siellä käytiin peiton, sammuttimen, palohälyttimen ynm. turvallisuutta parantavien laitteiden käyttöä ja sijoituspaikkoja läpi. Tyttärelle ja minulle päivän kohokohta oli se kun pääsimme istua törröttämään aitoon paloautoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 01:18

Mökillä on sammutuspeite esillä, mutta kotonamme itse asiassa ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.11.2009 - 13:08

ei ole esillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 17:38

ei ole.
menee 10 min että sen saa kaapin pohjalta esiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 19:51

On semmoisess paikassa, josta se mahdollisen hädän hetkellä on nopea napata käsiinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2009 - 19:52

Sopivasti on keskellä huoneistoa siivouskomeron ovessa.