Luotatko helposti vieraisiin ihmisiin?

Avainsanat: luottamus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 12:39

Mulla on "lapsen" luottamus,kukaan ei halua mulle pahaa,koska mä en halua kenellekään mitään pahaa.Ehkä pitäis olla varautuneempi,mutta...Esim.vieraiden ihmisien jutut kuuntelen,suodatan ja siirryn eteenpäin.Suuria takapakkeja ei ole tullut tai olen ne unohtanut,siunattu huono muisti!

Kysyjän kommentti

Vaikeata tämä parhaan vastauksen valinta, kun on niin monta hyvää ja haluais ettei kelleen tulis paha mieli :-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 12:35

Yleensä olen aluksi varsin varautunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 12:38

En enää eikä varmasti kenenkään kannata. Vahingoista viisastuu vaikka se kipeääkin on tehnyt. Tällä hetkellä en taida luottaa kehenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 13:56

En luota helposti vieraisiin enkä tuttuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 13:58

Olen kyllä ollut aika luottavainen vieraisiin ihmisiin...nyt kyllä olen huomannut..että ei todellakaan kannata luottaa...kun on näköjään ihan huijareita olemassa..että näin on...vahingota viisastuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 14:36

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2009 - 15:00

Teen aika äkkiä päätelmät minkälainen ihminen on. Siitä riippuu miten pian alan luottamaan. Suinpäin en missään nimessä vaikka tuntuisi miten luotettavalta tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 15:06

Olen aika varauksellinen.Ihminen voi näyttää ihan toisenlaiselta, mitä sitten oikeasti on.On joitakin merkkejä, joita tarkkailen vieraassa ihmisessä.Silmät ...sielun peili.Kehonkieli....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 15:38

En luota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 16:48

Riippuu ihan ihmisestä - kyllä sitä aikalailla nopeasti tekee analyysin vastapelurista miten paljon kannattaa luottaa vai eikö kannata...
Äsh... nyt on kuulkaatte niin että poistun "takavasemmalle" tuo Tamiflu on sitten hitonmoinen myrkky!
Karmeet sivuvaikutukset pää on kuin "Haminan kaupunki" ja ällöttää kaikki -
nyt ei ajatus toimi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 19:46

tiettyyn rajaan asti suhtaudun todella luottavaisesti, mutta sitten on korkea kynnys eteenpäin

tässä luottamuksen 'porstuassa' sitten jos joutuu pettymään, niin se on kuitenkin aika pientä,

ja todella pientä verrattuna kaikkeen siihen yllätyshyvään josta on saanut nauttia helposti lähestyttävänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 00:09

En ainakaan raha-asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 01:33

taidan olla vähän epäluuloinen kaikkia kohtaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 01:40

Lapsuuden traumat estävät luottamasta varauksetta vieraisiin ihmisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:18

En luota!