Olin nuorena aivan Dianan näköinen kertoivat työkaverit silloin,kun töihin tulin sanottiin mitä Dianallle kuuluu.Mitä ajattelette?

Avainsanat: englannnin prinsessan näköinen nuorena

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 10:30

Vai Dianan näköinen,nyt sitten olet varmaan hiukan ikääntyneemmän Dn näköinen,eihän siinä muuta kuin Dianahan oli kaunis kuin English Rose!

Kysyjän kommentti

Kiitos tästä parhaasta vastauksesta sinulle.Joo muuten sama ihminen olen mutta tosiaan vanhemman näköinen kuin 25 vuotiaana. En kyllä suuttunut vaikka sanoivatkin minua Dianaksi nauroin vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 11:11

Kyllä niitä saman näköisyyksiä on, minä olen Elizabeth Taylorin näköinen nuorena ollut ja miehet parveili ympärilläni kapakassa kännipäissään, ja olen vieläkin hänen näköisensä , harmaat hiukset, ylipainoa ja huono kävelemään, nyt ei äijät pyöri ympärillä, hänellä kyllä, kun rahaa on enemmän, mutta silmien vihertävä sävy on minullakin tallella ja ei ole kaihia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2009 - 11:16

Mitäs tuohon muuta voi sanoa kuin että kaunis nainen olet.
Itseäni on verrattu Eija-Sinikan näköön. No, miten kukin katsoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 12:00

Ihailin aina Dianaa ja seurasin hänen elämäänsä traagiseen loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 12:37

Diana oli kaunis nainen joten niin varmasti olet sinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 14:44

Ei tuosta ainakaan pitäisi loukkaantumaan ruveta. Minäkin otin aikanaan sellaisen Diana kampauksen. Oli muotia joskus 80-luvun puolivälissä. Diana oli ihailtava ihminen omalla tyylillään ja rohkeudellaan. Muistan vielä sen päivän kun televisiossa alkoi pyöriä uutisteksti hänen menehtymisestään enkä millään meinannut uskoa sitä todeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 16:06

Sitten olet kaunis nainen edelleenkin!!!
Ole ylpeä siitä. Dianastahan hehkui myös nöyryys!!