Ruumis arkku oli löytynyt Etelä-karjalassa parkkipaikalta jossa ei ollut kantta,Mistä se sinne oli joutunut? Oletteko lukeneet ?

Lisätty: 26.11.2009 - 10:52

Arkku oli tyhjä ja ilman kantta ja roskakuski otti kyytiin.

Avainsanat: ruumis arkku löytynyt parkkipaikalta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 15:52

Olen lukenut ja aikamoinen mysteeri kun vainajaa ei ollut lähiroskiksessakaan ja läheiseen ruumisarkkuliikkeesen oli tehty ryöstö mutta arkkuja ei puuttunut.

Kysyjän kommentti

Kiitos Timppa tästä parhaasta vastauksesta.Sinä olit siis lukenut sen.Kaikkia sitä voi lehdestä lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 10:33

Nyt ei selvinnyt oliko ehkä tyhjä tai kropalla/täytteellä varustettu.En ole Hesarista lukenut,olisko joku unohtanut siihen?Arvaus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 11:13

Vainajalla taisi takapuoli olla tunnistevampi. Yleensä kannella naama ja etupuoli peitetään, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2009 - 11:14

Ja taas on jotkut vääräleuat olleet asialla. Mautonta ja törkeää huumoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 12:41

Kuka ois unohtanut viimeisen matkansa kulkuvälineen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:05

Poliisi etsi ympäristön mutta ei löytynyt vainajaa. Käsittääkseni arkkua ei saa kukaan ostaa kotiin joten lienee jonkun omassa verstaassa nikkaroima...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 14:27

Jotain kiusantekoa mutta aika typerää.... ruumisarkun nyt voisi jättää rauhaan.... liekö varastettu jostain vai mistä on kyse.