kuinka paljon englannissa on lampaita

Lisätty: 27.11.2009 - 10:59

Syy miksi tätä kysyn? Tein pienen kuva gallerian cameraworks.fi/ löytyy Galleriasta Photos linkin alta, jossa lampaitakin piileskelee. Eksaktia tietoa ei löytynyt, mutta päättelin että lampaita on Suomen eduskunnassa ainakin yhtä paljon kuin Englannin nummilla.

Avainsanat: cameraworks.fi englanti lammas iso-britannia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 17:33

36 Million sheep, half of these are breeding adults, with around 19million lambs... the UK

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 16:46

Nyt kyllä panit pahan kyssärin.Tietääköhän edes engelsmannit lampaiden määrää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2009 - 17:13

Tappisataatappikymmentätappi ja vielä paljon, paljon enemmän. Taitaa olla mahdotonta sanoa tarkaa lukua syntyvyyden ja kuolleisuuden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.11.2009 - 17:53

Varmaan enemmän kuin ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 18:30

Really monta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 18:32

Bää bää siellä ja bää bää täällä...lukuisia lambeja,kilejä ja pukkeja :-O?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 18:57

Ei aavistustakaan mutta lambit on söpöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 03:36

En tiedä. Valperi vastasi paljonko on United Kingdomissa lampahia.. vaan mitä, jos yksi tai kaksi meneekin Skotlannin rajan yli; paljonkos Englannissa on sen jälkeen lampahia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 10:01

Paljon, luonto on siellä kuin luotu lampaiden laidunmaaksi.
Sama juttu Irlannissa, lampaita ja taas lampaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 20:11

Niinkin paljon että niitä laskeskelen joka yö!
Eivätkä ne lopu ikinä!