Näkyykö pattayan rannoilla paljon yläosattomia naisia?

Ja sattuuko olemaan mitä ikä luokkaa?

Lisätty: 24.11.2009 - 20:16

No voi luoja...en todellakaan ole kiinnostunut niistä itse vaan kysyin siksi että täytyykö olla huolissani mieheni vaeltavista silmistä sielä...en haluaisi että rannalla käynti olisi minulle ikävää!!!

Avainsanat: thaimaa pattaya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 18:54

useinhan ne yläosat on aika mielenkiintoisen näköisiä, harmi jos ovat jättäneet pois

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 18:45

Eikö norsut ja tiikerit riitäkään? :D www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/24458

Nojoo... yläosattomissa aurinkoa ottavilla naisilla on hyvä itsetunto, mutta se on ihan eri asia, millaisena sinä heidän ulkonäkönsä koet tai ovatko sopivaa ikäluokkaa tuijoteltaviksi.
Tää on vähän siinä ja siinä, että menee asiattomaksi kysymykseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:02

Olen seikkaillut Thaimaassa Phuketissa - Khao Lakissa (Pakarang Peachilla samanvuoden helmi-maaliskuussa ennen kun paikka meni päreiksi)
ja nyt toissa vuonna Hua Hinissä. Eipä ole näkynyt yläosattomia yhtään missään - en ainakaan muista tai sitten en ole kiinnittänyt mitään huomiota asiaan.

Pattayan ohi olen huiskaissut autolla joten siitä en osaa sanoa.

Joskus 80-luvun lopulla eksyin rantalenkillä Teneriffalla nakuranta vyöhykkeelle ja voi hyvät hyssykät kun en oikein tiennyt mihin silmäni olisin sijoittanut... Joten siellä niitä ainakin on:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 20:00

ei tarvitse noin pitkälle matkustaa jos kiinostuksen kohteet ovat tollaset

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2009 - 20:33

No jos noin huolettaa niin jätä miehesi hotellihuoneeseen. Thaimaassa on yleistä että eri-ikäiset ja varsinkin saksalaiset naiset ottavat yläosattomissa aurinkoa ja kävelevät pitkin rantoja kaikkien katseltavana. Niin tuon omankin ukkoni pää kenottaa etusuuntaan aurinkopedillä maatessaan, paha vain tietää minne päin silmät vilkkuvat kun on aurinkolasit silmillään.

Lisätty: 24.11.2009 - 20:35

Vaikka ankkuri ei ole nähnytkään Phuketissa - niin minä kyllä näin siellä tämän vuoden tammikuussa viimeksi niitä. Ja kaikilla muillakin kahdella aikaisemmalla reissullani. Riippuu missä päin esim. Patongin rantaa on kulkenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 22:09

Kyllä ne ovat kokonaisia naisia siellä. Puolikkaat kerätään hyvin äkkiä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 06:49

Suomi on pohjoismaista ainoa jossa naisilla on rintaliivit rannalla. Esimerkiksi Göteborgissa yli puolet on rannalla ilman liivejä ja pelaavat lentopalloa ja uivat ilman estoja, sama Norjassa ja Tanskassakin. Jos miehesi on lollo fani hanki hänelle juliste joululahjaksi - ja julisteessa olet sinä ilman yläosia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 07:50

Miehet katselevat aina ja kaikkialla, joka tapauksessa. Se on heillä geeneissä ja sille ei voi mitään. Koeta olla ajattelematta koko asiaa ja tee niin kuin minä nykyisin...ala katsella kaikkia mahdollisia miehiä "sillä silmällä". Joka kerta kun näet komean miehen muista kehaista ääneen niin, että miehesi kuulee. Olen monesti ajatellut (kun olen ollut pahoilla mielin) että tarpeeksi fiksu mies tirkistelee niin ettei aiheuta läheiselleen murheita. Kyllä täälläkin kuulkaa on lollo-faneja hyvinkin lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 09:07

Siinä maassa on suurempiakain "vaaroja" kuin ulkomaalaiset, yläosattomissa mahdollisesti esiintyvät naiset... kait siitä olet kuullut?! Muuta en halua sanoa.
Pattaya..... hmmm..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 04:18

Hieman kummallinen kysymys. Käsittääkseni sellaiset naiset ovat enemmän tuolla patologian laitoksella. Jos tarkoitat jotain auringonottajia, joilla on vaan pöksyt jalassa niin turha olla huolissaan miehen katseista. Enemmän olisin huolissani, jos tekisi jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2010 - 23:56

kyllä on näkynyt yleesä venäläisiä .thaikut eivät ikinä ilman yläosaa liiku on tietoa.