Taas tuli otettua,vaikka viimeksi"ei ikuna enää"...onko siulla koskaan näin käyny?Ole rehellinen itsellesi...?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 11:25

Joo olen AA-ssa Oven välissä rampaaja kuulemma. Eilen taas minäkin otin mutta en tullut tänne sekoilemaan onneksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 00:34

Juu itselleni voin olla rehellinen, että on käynyt. Tähän ikään on ehtinyt käymään jo vaikka ja mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2009 - 00:45

Voi tokkiinsa. Alvariinsa annan lupauksia itselleni jotka yllättävää kyllä unohtuvat heti seuraavan kerran kun kuuluu tsup!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 01:32

Kerran oli reissujenga niin pahasti päällä että meni vielä kaks viikkoo yhteen putkeen sen viikon reissun lisäks. Kun siitä sitten yritti toipua niin olipahan perk..e kova homma. Kolme päivää tutis paikat ettei kahvikuppi kädessä pysynyt. Neljäntenä päivänä sain sit viimein nukuttua ja menikin koko vuorokaus unten mailla. En suosittele moista matokuuria kellekään. (pitäsköhän tossa olla kaks k:ta vai onko se joku tiftonki?) Siis pelihermojen kestävyyden kannalta: ryyppää, mutta älä pidä humalatilaa yllä yötä pidempää aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 02:12

Minulla on alkoholistigeeni ja kestän alkoholia kokoisekseni naiseksi hyvin. En ole saanut koskaan krapulaa enkä morkkista tai mitään muutakaan, joten "ei enää ikinä" -tuntemuksia mulla ei ole koskaan ollut.
Raittiuteni johtuu ihan muista asioista. Ehkä tämän viestin kolmas sana kertoo tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 04:45

Olen nauttinut ainoastaan kansalaisluottamusta.
Viimeaikoina siitäkään ei ole päässyt nauttimaan kun sitä ei voi menettää.

Kansalaisluottamuksen menettämisseuraamus poistettiin Suomen rangaistusjärjestelmästä vuonna 1969. Wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:11

On käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 03:31

Seisovassapöydässä kerran viikossa, sitten pitääkin taas olla pari päivää nuudelikeiton varassa. Rahat riittää seisovanpöydän mutta vyö ei.