miltä näyttää syöpää sairastava ihminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 00:51

hyvin usein ihan normaalilta,
loppusuoralla sitten voi olla tosi surkeankin näköinen

(valitettavasti muutamia hyvinkin läheltä seuranneena)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 00:54

voisit katsoa peiliin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 01:14

Riippuu ihan missä vaiheessa hän on ja mitä hoitoja hän on saanut. Ja kuinka suuret kivut hänellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 01:42

Ihan omansa näköiseltä ihmiseltä. Tosin sairaus, ja sen hoitotoimenpiteet sekä lääkitys saattavat vaikuttaa hyvinkin suuresti ulkonäköön, joten tää on vähänkuin tikan heitoo pimeessä tää vastaaminen.
On noita lähtöarvojen komponentteja liian vähän tiedossa että vois mitään tyhjentävämpää vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 09:42

Ihan vain ihmiseltä näyttää.Ymmärrän kysymyksen jos olet hyvin nuori...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2009 - 09:44

Ei voi yleistää. Joku pääsee loppuun asti näkymättä kunnolla päältäpäin. Toinen laihtuu ja kuihtuu ennenaikojaan. Sairaalta sanoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:26

No eipä ainakaan siinä loppu aikana kovinkaan hyvältä.tiedä joitain sellaisia tapsuksia et on laihtunut ihan olemattomiin kun syöpä on ollut vaivana .ja sit on viimein kuollut siihen syöpään.On niin kamala sairaus et kyllä se rupeaa ihmisessä päällekkin päin näkymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 10:49

Syövälle ei ole tuntomerkkejä,hyvä anonyymi kuten rokolle tai ihottumalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 12:19

Sanoisin omien kokemusteni perusteella että ei kaikista huomaa mitään erikoista. Jotkut taas laihtuvat silmissä, ja menevät muutenkin huonon näköiseksi. Ymmärtääkseni se johtuu vähän syövän laadustakin miten vaikuttaa ihmiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 12:23

Oma isäni näytti loppuvaiheessa hyvin riutuneelta, laihalta ja väsyneeltä. Veljenvaimon ulkonäöstä ei hänen sairastaessaan syöpä näkynyt, hän onneksi parani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 12:58

Raju kysymys, en halua vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 14:42

tais tulla jo selväksi ettei syöpädiagnoosia voi ulkonäön perusteella tehdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:46

Ihan tavalliselta ihmiseltä.Aika outo kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 21:32

Ei aina edes huomaa,jos ei tiedä,että ihminen voi sairastaa syöpää..