Tänään vapaapäivä töistä. Olen tiskannut, imuroinut ja pessyt pyykkiä. Tuleekohan vaimolta jonkinlainen kiitos?

Vähänkö jännittää.

Avainsanat: siivous

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 12:04

Vaimosi on onnekas,kun hänellä on mies,joka tekee myös kotitöitä.Hänestä on varmasti kiva tulla siistiin kotiin ja kiitoset tulee varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2009 - 12:04

Toivotaan että tulee. Olis ainakin paikallaan. Kyllähän sinäkin muistat aina kehuskella, jos vaimo on puuhaillut kotitöiden parissa. Hienosti ole tehnyt kuitenkin. Odottele iltaan, ehkä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:08

todennäköisesti tulee,
mutta millaisia paljon riippuu siitä minkälaisia tapoja teillä on noudatettu tuossa toisen huomioinnissa,
pahimmillaan (ei varmaan teillä) se menee niin että nuukahtanut vaimo tulee kotiin ja toteaan tuota pikaan "aijaa, et ole edes vienyt roskia ulos"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:18

oi että olet ahkera ja reipas ... minä vast noita aloittelen ... jot toivottavasti vaimosi pitää sinua oikein hyvänä...ja antaa huomion osoituksia ...pienin elein .. suukoin ja halauksin...no mä voisin ainakin , jos mieheni ois puunannut tän meitin kodin niin tuoda olkkarin ruokapöydälle ison kasan kukkia , vaikka niitä kyl tuon ihan itsellekin , kun olen siivonut ..... no mieheni ei niist perusta, kun niitä ei voi syödä....minulle nuo tuovat hyvän mielen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 12:41

Antaa varmaan pääsiäispusun kun tulee kotiin!!??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 13:22

jos se on vähänkään viisas vaimo, varmasti tulee ja kannustaa sua yrittämään ensi kerralla vielä enemmän ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 13:30

Kyllä multa ainakin tulis!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.11.2009 - 13:45

Minä ainakin kiittelisin kovasti, ja tekisin miehen lempiruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:34

Takuuvarmasti tulee kiitoksien kera muutakin ;-),mut pisteenä Iin päällä,voisit kipittää lähimpään kukkakauppaan hakemaan sievän asetelman kukkamaljakkoon keskellä pöytää,siis näkyville<vinkki vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:43

Ettei vaimosi nyt epäile,että sinulla on huono omatunto jostain.....;O.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:53

Onnittelut vain saavutuksesta! Luulisi että huomaa ja kiittää, niin minä ainakin tekisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 14:54

Ilman muuta kiitokset ja pusujen kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 16:59

Luulen, että hän ainakin huomaa, ja kiittää tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.11.2009 - 17:15

Kyllä luulisi että vaimo kiittelisi oikein urakalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 17:43

Tuonkaltaisten askareiden jälkeen ainakin meillä se pusu ja hali tulee välittömästi. Muuten se tulis vasta puolen tunnin päästä. Kun sen ekan halin jälkeen vielä kehaset, että "hyvin olet minut opettanut", niin saat vielä toisenkin halin. Luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:06

Tuollaiset askareet on jonkun kuitenkin tehtävä. En näe siinä mitään erikoisen palkitsemisen arvoista.
Kun kotityöt jaetaan, jää yhteistä aikaa vaikka halimiseen sun muuhun. Ja kun kotitöistä ei kiistellä niin läheisyydenkin tarve lisääntyy, arvelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.11.2009 - 10:04

Jos olisin vaimosi niin varmasti kiittäisin sinua.