Miksi korviin kertyy vaikkua?

Avainsanat: korvavaikku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 19:06

Vaikku eli korvavaha on korvakäytävän vahamaista, keltaista eritettä, jonka tehtävä on suojata korvakäytävän ihoa. Sitä erittyy korvavaharauhasista

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2009 - 19:05

En tiedä miksi vaikkua kertyy toisille ihan haitaksiasti,mutta korvalääkäri sanoi ,et sitä pitää korvissa ollakkin,se on kuulema korvan suoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 20:39

Siksi varmaan että korvia voisi sitten rapsutella tikulla puhtaaksi - iltapuhdetta pimeihin iltoihin siis... näin se Luoja on varmaan asian tuuminut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 21:02

Vaikku kuuluu korvaan..mutta toisilla erittyy enemmän..eikä sitä saa kaivaa pumpulipuikolla..
Saattaa heikentää kuuloa..minulla useamman kerran korvat huuhdeltu vaikusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2009 - 04:49

Olet siis vaikuttava yksilö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2009 - 21:13

Halkoa pienemällä korvaan ei saa koskea!!!

Miten viitotaan sitten; koetan ottaa koskenkorvaa????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 09:19

kohtuu hyvästä, ylenpalttinen tuotanto vaatii hoitoa