Meinatteko kaivaa varastoista "Hikilaudat" esille...

...kun lunta on tiedossa radion uutisen mukaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 21:05

saa olla pulkkakin vielä varastossa, menee vielä aikaa ennekuin täällä kaikki kävyt ja mättäät on peitelty

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2009 - 21:11

Eipä minulla ole - enkä taida hankkiakaan (?)
Laskettelusukset löytyy suoraan "mallia 80-luvulta". Voisi nykypäivän laskettelijat nauraa kun niillä putkahtaisin mäkeen sonnustautuneena koko pinkkiin haalariin...
Oi aikoja ja tapoja - silloin oltiin "niiiiin hienoja" :):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:22

Kyllä hikilaudat on..mutta kyseenaliasta tuleeko niitä kaivettua esille koko talvena..
Viime talvena oli 2 kertaa käytössä..Olisihan se ihan hyvää liikuntaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 21:27

En omista sellaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2009 - 21:40

Ovat olleet varastossa jo monta vuotta, joten saavat olla ehkä jatkossakin. Ei tuo hiihtäminen oikein kovasti innosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 22:17

Harrastan kuutamohiihtoa järven jäällä joskus mökillä.... silmät ummessa.... mihin päin latu kääntyy, kun yrittää suoraan vastarannalle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 23:12

Enpä taida kaivaa koko talvena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.11.2009 - 23:16

Antaa niiden vain olla vielä seuraavatkin vuotensa siellä lepäämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 08:30

minä annan lautojen olla sovinnolla varastossa
en uskalla riskeerata kuntoa
kun vihdoin takana on polvi leikkaus kylläkin rappusissa kaaduin mut
tunin niin varovaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2009 - 08:37

myöhemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2009 - 19:34

Minisuksia ajattelin testata monen vuoden tauon jälkeen kunhan saan sauvat vaikka kierrätyskeskuksesta haettua.