X
Kysytty: 06.11.2009 - 22:48

Kumpi on parempi nimi firman nimeksi, Sepka vai Sebka?

Olen perustamassa omaa yritystä ja toiminimen päättäminen on edessä...

Vaihtoehdoiksi olen karsinut:

1. Sebka
2. Sepka

Näilläpä ei ole kamalasti eroa, mutta perfektionisti kun olen niin tahdon nimestä itseni mielestä täydellisen. =)
Kumpi nimi on parempi? Nimen tulisi antaa luotettavan, vakaan ja toimivan kuvan.

Lisätty: 06.11.2009 - 23:19

Päädyin Sepkaan.. Kiitoksia kuitenkin, mielipiteitä voi pistää vielä kehiin. =)

Avainsanat: yrittäminen yritys sebka sepka x

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2009 - 16:59

Älä hyvä ystävä loukkaannu tästä mutta kun otit riskin ja kysyt vastaan oman mielipiteeni.

Älä laita noista nimistä kumpaakaan - ihan siksi että minusta ne kyllä kuullostaa niin venäläisiltä nimiltä molemmat.

Kysyjän kommentti

Heips! Yrityksen nimen kirjaimet tulevat nimikirjaimistani ja nuo kaksi nimeä sopivat melko täydellisesti toimialalle mille olen lähdössä. :) (Liittyy virtuaaliyrittäjyyteen)... En ottanut vastaustasi mitenkään henkilökohtaisesti, kiitos paljon!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.11.2009 - 23:30

Päädyit kumpaan tahansa, niin nimi ei kerro vieraalle mitään. Vaikea kuvitella minkä alan firmasta on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 23:41

Yrityshaku ei antanut 1. vaihtoehdolle mitään, 2. vaihtoehdolle antoi tämän SEPKAR OY.
Jos ja kun rekisteröit yrityksesi ovat vähän tarkkoja ettei ole kahta samalla nimellä.

www.yritystele.fi/haku.php?f...mp;Hae=Hae

ec.europa.eu/youreurope/busi...dex_fi.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 07:26

Ilmanmuuta Sepka olkoon firmasi nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 07:50

Makuja on niin monta kuin ihmisiäkin.Mun mielestä Sebka kuulostaa jotenkin fiinimmältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 14:40

mielestäni eivät oikein kummatkaan tuo mieleeni mitään alaa millä yritys voisi toimia mutta tässä jotain tunnelmia nimien kannalta.

sepka= suomalainen, luetettava,

sebka= ulkomaalainen, suuri, fiini (,juutalainen?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 07.11.2009 - 19:12

Sepka

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.11.2009 - 19:57

Minun on ainakin helpompi lausua tuo kovalla peellä kirjoitettu nimi. Suomalaisempikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 12:40

Jos vaihtoehdot ovat todellakin nuo (olisi hauska tietää nekin jotka olet karsinut pois) niin olisin kyllä ottanut Sebkan. Lienee jotain tietotekniikkaa kyseessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2009 - 11:14

Sepka-sana taipuu kaikkien suomalaisten puheessa, se on parempi. Mistähän nuo vaihtoehdot ovat tulleet?