Alasti esityksessä, alastonna yleisössä. Joko olet varannut liput?

www.hs.fi/kulttuuri/artikkel...27?ref=rss

Avainsanat: paljas esitys yleisö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 20:26

Minulla on ollut muutenkin vähän vaikeuksia tuon modernin tanssitaiteen ymmärtämisen kanssa, taidanpa jättää tämän(kin) session väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2009 - 19:58

Eeva Muilun ja Milja Sarkolan ohjaaman teoksen esiintyjät ovat alasti. Esityksiä on yhteensä kolmetoista.
Maksavat niin huonosti ettei viitsi mennä esiintymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2009 - 20:19

En taida tällä kertaa mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 20:30

Taitaapi taas jäädä tuo näytös ja osallistuminen väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.11.2009 - 21:04

Eipä jaksa kiinnostaa tuon sortin kulttuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 21:18

Ei todellakaan kiinosta...moinen asia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2009 - 23:25

Luin myös aamun hesarista esityksestä,vaikka katsomossa ei tulis kylmä,en sittenkään taida osallistua tähän kulttuuritapahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 00:08

Kaikkea tämä moderni taide teettääkin.Onkohan nuo uudet ideat vähän liian kaukaa "haettu"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 07:27

Turkkusex messuilla tuli poikettua ja Raakel Liekkihän se siellä huseeras mutta vitsihän se koko touhu on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 08:42

Tuo laji ei kiinnosta, olen enemmän perinteisen, kohuttoman taiteen ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 14:43

En tunne tarvetta tuollaiseen. Normit riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 18:17

Kyllä minua huvitti...talon puolesta kuulemma pefletit. Haluavat kuulemma purkaa myytin häpeästä, joka liittyy alastomuuteen. Ajattelen asiasta hiukan toisin enkä aio osallistua tallaisen taiteen tukemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2009 - 19:06

vaikka tuo nyt onkin aika kesyä joidenkin muiden 'taiteellisten edistysaskelien' rinnalla, taitaa sittenkin jäädä minultakin väliin

(huh huh tulipa alitajuinen vitsi, alastontanssijat jää minulla väliin)

niin niistä todella käsittämättömistä kokeiluista esim. jumalanteatterin paskanheittojutut:

Nimitystä Jumalan teatteri käytti itsestään nelihenkinen ryhmä Teatterikorkeakoulun opiskelijoita. Ryhmä piti 17. tammikuuta 1987 Oulussa teatteripäivillä kokeellisen esityksen, jossa yleisön päälle muun muassa heitettiin ulostetta, virtsaa, kananmunia ja paukkupommeja, käytettiin jauhesammutinta sekä yleisöä kohtaan käyttäydyttiin väkivaltaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 05.11.2009 - 23:55

hii, tuonne voisinkin mennä hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 01:23

No pöh! Voi alastomuutta harrastaa muutenkin tai näitä rajoja voi kaataa muutenkin. Ei kiinnosta. Vähän teennäisen tuntuista. Entäs jos vilu tulee kesken esityksen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2009 - 11:32

Oli pakko jättää esitys väliin kun en useista yrityksistäni huolimatta käsitä vieläkään mitä tällä performansilla (tai mikä tuo myt lieneekään) ajetaan takaa, mikä on sen todellinen sanoma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2009 - 15:55

En ymmärrä moista taidetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 10:38

Passaan tuon tilaisuuden ja ei kiinnostaisi olla edes kärpäsenä katossa.
Vaikuttaa hieman pervolta projektilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2009 - 11:36

Voi elämä! Kaikkea sitä pitääkin keksiä, että saisi enemmän julkisuutta.

En varmasti menisi itse riisuutumaan julkisesti. Vai muka taidetta! Haloo? Onko keisarilla uudet vaatteet vai ei? :P