Olisitteko onnellisia jos pääsisitte eläkkeelle...

...37 vuotiaana täysin terveenä, siis ei mitään sairautta tai vikaa.
Saisitte 4000 euroa/ kk, millä mielin ottaisitte summan vastaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 22:05

no siis oishan toi kiva rahasumma ja varmaan aika moni olis aluksi tyytyväinen mut vois ehkä olla vähän tylsää jossain vaiheessa

Kysyjän kommentti

Voi ssatu, niinhän se on, hyvää kouluonnea sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.10.2009 - 20:05

Tasan ei käy "onnin lahjat". Täytyi yrittää täydet vuodet ja vähän toistatonnia on eläke/ kuukausi.
Tuolla kyseisellä immeisellä on kesämökki täällä meidän kulmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 20:36

vähän teoreettinen kysymys tän ikäiselle,
ja noinkohan ne onnen avaimet on tuossakaan ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 20:45

teoriassa tuo jopa aikaan oli mahdollista saavuttaa (taistelulentäjälle olisi riittänyt 17 palvelusvuotta täyteen eläkkeeseen), mutta uravalinta meni sittenkin toisin ja etenemien kohti eläkettä reilusti tuplaantui ... enpä tiedä olisinko onnellisempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.10.2009 - 21:24

Kyllähän tuolla rahalla pärjäisi vähän aikaa sievästi eläen. Olisi pitänyt lukea silloin nuorempana hieman enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 21:35

Mulle riittäis tonnikin. Heti jäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 22:38

Miksipä ei.Riittäisi kyllä ja tuo ikä näyttää lähestyvän vääjäämättömästi.Mainaan eläkeikä. tuo ikä on jo ohitettu aikoja sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.10.2009 - 23:17

Ainakin kyseinen henkilö olisi. Sanoi jossain haastattelussa, että saisi jäädä kotiin lasten kanssa, ennen kuin ovat aikuisia.
Niin olisin minäkin jopa pienemmällä summalla kun tuo ikä jo alkaa painaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.10.2009 - 23:56

Silloin voisi jatkaa töiden tekemistä ilmaiseksi.
Mikään ei siis muuttuisi paljoakaan. Rahahuolet kyllä lisääntyisivät. Mitä sillä tekisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 01:24

Tottakai olisin tyytyväinen. Kyllä tässä vanhassa kulahtaneessa talossa rahanreikiä löytyisi. Eikä tulisi sijoitusongelmia, kumminkin kaikki muutkin rahattomat kasautuisi ympärilleni vinkumaan avustuksia. Onnellinen se 37 vuotias joka terve. No onhan niitä, tuntuu näin 40 vuotiaana vaan että minulla on jo toinen jalka haudassa. Ruumiillinen työ on ottanut veronsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 09:42

Ensteks luulin Miumaun kyselevän jotain unelmia,mutta totista tottahan tämä onkin,yhden tyypin osalta.Se(eläke) ikä on auttamattomasti ohi,samoin eläketonnit saavuttamattomissa,kunhan edes täysin terveenä pääsis eläkkeelle tai edes terveenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 12:56

voishan se olla kiva juttu. mutta tiedöä nyt siitä onnellisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2009 - 21:30

..paha sanoa, ohi on; siis tuo 37v. Ehkäpä seuraavassa elämässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.10.2009 - 01:44

noh, kyllä olisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 09:09

En usko että täydellinen onni tulee siitä että pääsee/joutuu eläkkeelle. Elämä on huomattavasti monitahoisempi juttu. Nyt en haikaile eläkkeelle.
37 v ei ole eläkeikä vaikka on saanut lukea lehdistä juttuja siitä että 25- vuotias eläkeläinen teki sitä tai tätä eli rikoksen.