Onko teillä kuinka monella se huumorin kukka?Minulla ainakin on luulen että en sitä kukkaa ilman tulisi toimeen.Onko näin?

Avainsanat: huumorin kukka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 21:04

Minä tykkään huumori-ihmistä, huumorin avulla voi vitsailla usein ns. tosikoille ja veijareille.
-Kiva joskus tosikkoja härnätä kivalla huumorillaan, mutta harvoin kunnon tosikko ymmärtää, kenties tuhahtaa jotain että mitäs siinä leukailet.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta.Joo kyllä huumori on hyvä kukka jos se vaan kukkii välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2009 - 21:22

Tässä huumorin kukka asiaa on kehuttu jo:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/18366

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 21:36

Kyllähän kukka on oltava ja kun on vielä huumorin, niin silloin on kaikki ok!!
Täällä lämmössä on paljon muitakin kukkia!
Hauskaa syksyä ja niin pois päin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 21:38

Uskositko jos sanoisin ettei ole? no enpä rupea sitten sellaista väittämäänkään ja sitä toimeentulemista kummasti helpottaa kun välillä pystyy vääntämään vitsiä vähän hankalammistakin asioista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.10.2009 - 22:04

Kun ei muita oikein ole, niin jonkinlaiseen huumorinkukkaan pitää tyytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 22:15

Minulla ei ole, mutta miehelläni on huumoria ja kukkia minunkin puolesta. Näillä tullaan hyvin toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2009 - 22:43

Vastataan joka toinen kuukausi näin ja toisinaan sitten noin,hajusintistä en tykkää jouluina,kesällä tykkään luonnonkukista ja keväällä on tulppaanit kaikista eniten mun mieleen,mutta huumorinkukka,onko sitä tai eikö sitä ole?Jaa-a thats the question;tuubi or not tuubi?
Juu ja kysymykseen vastaus,varmasti sulla huumorin kukka kukkii ja et tule toimeen ilman sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.10.2009 - 23:08

Pitää huumorin kukka olla. Hankalaa olisi ilman sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 00:10

Enollani oli todella iso huumorinkukka,toivottavasti kannan edes osan hänen hurttia huumoria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 07:13

Kyllä on.Huumorin kukkahan on se kaunehin kukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 08:04

Kerran se meinasi kuolla, mutta nyt hoivaan sitä suurella ilolla, mielenkiinnolla ja rakkaudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 09:03

Kukkii kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 12:54

Näin on näreet. Miksi Turku on suomen afrikkalaisin kaupunki? Koska kun turkulaisil tulee makeennälkä ne menee kioskil ja sanoo: "Nami bia!" ja kun niil on jano niin "An gola!" .......ja miksi turkulaiset lisäävät sipseihin suolaa? Koska pussissa lukee "Pan suola"

Elämään oppii vain elämällä sitä, mitään ei opi jos jättää sen elämättä ja huumori kuuluu siihen mukaan kukkien kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2009 - 16:51

Vanha kulunut paikkansa pitävä sanonta: "Huumorin kukka se on se kaikkein kaunein kukka!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.10.2009 - 02:29

löytyy miusta huumorinkukka!