Mitä mietteitä herättää sinussa mystisesti kadonneen Niko Niemen tapaus? Itse olen ymmälläni. Kuka nuoria "syö" Suomessa..

Lisätty: 21.10.2009 - 18:21

minusta nuo katoamiset on pahempaa kuin kuolema. Jos et ikinä saa tietää, mitä rakkaallesi on tapahtunut, mitä tehty, se varmaan piinaa yötä päivaa. Ajatellen, ett'ä lapsiakin katoaa. Nykyään varoittelen tuhannesti kun omat lapseni lähtevät lastenlasteni kanssa joonnekin, että älkää silmistänne päästäkö..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.10.2009 - 18:15

Kovin usein tuollaisia tapauksia nykyään. Ihmetyttää kovasti, miten ihminen voi noin vain kadota kuin tuhka tuuleen. Omaisille tuollainen on varmasti äärimmäisen tuskallista, kun voi vain toivoa parasta ja pelätä pahinta ja yrittää kaikin mahdollisin keinoin etsiä läheistään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.10.2009 - 18:22

Tuollakin Vuolijoella Oulunjärvestä naarasivat miestä kun kaikki vaatteet oli jäänyt rannalle.
Mies sai pitkänmatkan sukeltajan nimen kun 10 vuoden kuluttua sukelsi Rovaniemellä pintaan.
Sillä välin oli velatkin muuttunut saataviksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 21.10.2009 - 18:34

Uskon, että meillä tehdään raakaa bisnestä.. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 18:39

Ei osaa ihminen toisen hätää ja ikävää kuvitella. Pojan isä tuttu nuoruudesta ja tuo Onkiniemi on entinen asuinpaikkamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.10.2009 - 19:09

Minunkin mielestäni Suomen kokoisessa maassa noita tapahtuu turhan usein. Ja Tampere on ollut viime vuosina tapetilla aika usein. Kauheaa se on, mutta ei voi tietää millaisia hulluja tuolla vapaana liikkuu ja mitä tekevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 20:35

Tuntuu jotenkin mystiseltä.Luulisi nyt jonkun ihmisen jossain vaiheessa nähneen tai kuulleen jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.10.2009 - 21:09

Surullisestihan nuo yleensä päättyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.10.2009 - 01:49

Kyllähän siitä tulee kova ihmetys kun on taas joku kadonnut mystisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 06:06

Tämän tyyppiset jutut ainakin itsessäni herättää erilaisia kysymyksiä. Mihin ollaan menossa suloisessa Suomessa? Onko harkittua vai sattumaa? Mitä kaikkea taustalta löytyy? Siis - missä vika?

Läheisille toivon tosi paljon jaksamista tapauksessa kuin tapauksessa. Toivotaan, ettei tällaiset tapaukset lisääntyisi, eikä kenenkään tarvitsisi sitä hätää ja tuskaa kokea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 08:51

Ei voi kun ihmetellä ja hiljaiseksi vetää. Nuori ystäväni on kadonneen ystäviä ja hän on surustaan ja hädästään kirjoitellut minulle... kunpa Nikon kohtalo selviäisi eikä läheiset jäisi epätietoisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 10:27

Tosi surullista miten ihminen niin vain voi kadota ettei löydetä. Mutta on tällaisia tapauksia ollut tämän tästä. Omaisille se on rankkaa onko kuollut vai elävä missä vois olla. Olis kamala ajatella jos oma lapsi katoaisi yhtä äkkiä jonnekkin eikä löytys. minä varmaan sekoaisin kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 10:53

Usein on myös niin että ko. henkilö "katoaa" vapaaehtoisesti eli lähtee pois kotoa ilmoittamatta kenellekään mitään. Tuosta tapauksesta ei tietysti tiedä.
Vajaat 20 v sitten työn kautta tutuksi tulleen firman toinen osakas katosi jäljettömiin, ilmoittamatta kenellekään yhtään mitään., ei yrityksen toiselle osakkaalle, ei perheelle eikä isälleen. Oletan ettei ole vielä tänä päivänäkään "löytynyt". Uskon että elää uutta elämää jossain muualla. Motiiveista ja tilanteista ei kukaan tiedä....mutta ikävää omaisille.