Olen menossa joulukuussa Inglesin suuntaan. Maspalomasissa en ole koskaan ollut. Onko paikka ihan kuollut, vai kannattaako mennä?

Meitä on 2 aikuista. Emme vietä yöelämää kapakoissa, mutta ihmisiä on mukava katsella, toisiamme saamme katsella kotonakin. Juhlimiset juhlitaan sitten Las Palmasissa, mutta ONKO MASPALOMASISSA TYLSÄÄ?

Avainsanat: maspalomas espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 20:28

Miten niin kuollutta? Päinvastoin ! Sehän on aivan Inglesin kyljessä ja menoa riittää ! Eikä siinä taksia tarvita, jos nyt ei laiskaksi heittäydy. Kävelymatkan päässä kaikki.
Kannattaa käydä syömässä Inglesin keskustassa "Las Camelias" ravintolassa, mahtava noutopöytä ja edullinen !
ps. Maspalomasin puolella on 2 kertaa viikossa markkinat.
ps. Olen lomaillut 6 kertaa Inglesissä ja aina asunut Masoalomasin puolella ja ollut tyytyväinen valintaani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.10.2009 - 19:29

Ei missään ole tylsää jos ei anna olla tylsää. Olen itse ollut joulun Maspalomaksen laaksossa. Kun virikkeitä tarvitsi niin niitä tosiaankin löytyi Inglisistä tai lähikaupungista. Taksilla vain perille ja takaisin. Tuulista siellä laaksossa oli silloin kun kävin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 19:40

Kolme kertaa olen ollut inglesissä edellisinä vuosina marras-/joulukuun vaihteessa. Mas Palomasin dyyneilläkin on tullut poikettua. Rahanarvon ovat oppineet tuntemaan, muuten ei paikoista hölmömpiä.