Loistavia uutisia Korkeasaaaresta!

Tulikohan koko liite mukaan?
www.aamulehti.fi/uutiset/kot...nsa/159139

Lisätty: 20.10.2009 - 14:34

Erityisesti Jumppikselle:Kyllä ne kertoo antavansa kanit karvoineen kaikkineen,eikös silloin ole aika raakapeli kyseessä;voisko ihan sanoa s*tans raka spel.

Avainsanat: upeeta korkeasaaren uutisia mahtavaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 13:10

tämähän on pitkästä aikaan oikein järkihomma tässä kotikulmilla,

asiaa voisi vielä jatkokehitellä siten, että kunhan nuo jellonat ovat kaniateriaansa tottuneet ja ruvenneet sitä himoitsemaan, niin muutaman voisi päästää aina yöksi saalistamaan kaupungin puistikoihin, rauhoittas varmaan asemanseudun ja Kaisaniemen puiston yöelämää samalla

(idea lainattu lähteestä jota en muista, mutta on vapaasti käytettävissä)

Kysyjän kommentti

Hyviä ehdotuksia kaikki tyynni!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.10.2009 - 12:10

Hienoa että menee kanit hyötykäyttöön eivätkä joudu roviolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 12:20

Loistavaa! Taas nähtiin ettei luonnossa ole mitään turhaa, kaikelle löytyy käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2009 - 12:36

On ne varmasti paremman makuisiakin kuin maalaiskanit. :=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 13:04

Olisi noille lintujakin tarjolla, vaan yhdenkin tappamisesta saa kovat sakot.
images.google.fi/imgres?imgu...i%26sa%3DG

www.sakl.fi/rannikkokalastus...uvilla.jpg

Nämä linnut saastuttavat totaalisesti asuinalueensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 13:47

Yksi asia jutussa pisti tökkäämään; täytyykö ne kanit pedoille vielä perata?
Ei muuta kuin raakana eteen kuten savannillakin saalistavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 15:52

Ihan hyvä juttu että hyötykäyttöä löydetty.Kanejahan on harmittavan paljon nyt tullut mutta miettikääpäs paljon ihmisiä on maailmalla. ylikansoittuu. Ihmisistä on myös alkanut tulla ongelma samoin kun kaneista, Mites se ongelma tarkaistaankaan.. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 16:07

Oikein hyvä asia ja kannatan vielä lisäksi valperin esitystä. Saa jellonat kerrankin hyvää kotimaista luomuruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 21:39

Ruokolahdella tuota leijonan ulkoiluttamista kokeiltiin, mutta huonolla menestyksellä. Varmaan raukka pelästyi kirkonmäen eukkoja?
Tuskin saisivat asemanseudulla kotimaista ruokaa? Parempi vain... Roudataan tänne muutama susilauma itäsuomesta vihreiden iloksi. Linkolakin ilahtuisi ikihyviksi.
Ihmisiä ei kannata ruokkia maan rajojen ulkopuolelle, tulevat pirut sitten tänne ja joku s*tanan ministeri kehuu sitä rikkaudeksi, kun omat lapset pitää viedä muualle kouluun. Pitävätköhän leijonat blondeista? Kannattaisi kokeilla.
Miksi niitä kaneja ei myydä ihmisravinnoksi, kuten monessa muussa maassa?