Koneellani on virus nimeltä Cyper Security, enkä saa sitä pois. Mulla on Norton 360 mut sekään ei sitä poista

Virus tietokoneella

Avainsanat: virus cyper security pois

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2009 - 16:39

Mistä tiedät, että koneessasi todella on virus?
Lävähtikö siitä ilmoitus ruutuun ja ehdotus toimenpiteistä?
www.kauppalehti.fi/5/i/talou...9/10/26936
Minulla on tämä vanhassa pöytäkoneessa ja hyvin on toiminut.
Tuo osoite vain vaikuttaa aika epäilyttävältä. Liekö oikea ohjema, en tiedä. Uskoisin että on, mutta en takaa.

Kysyjän kommentti

Hei! Symantecin Norton 360 myös meillä koneessa, mutta ei löytänyt ongelmaa. Sain tutun IT immeisen käymään ja todettiin että kyseessä oli Venäläinen screensaver joka alkoi blokkaan sivustoja ellet ostanut heidän "virus torjonta"-ohjelmaansa, mitä en tietenkään tehnyt. Halusin siis mainita että mikään yllä olevista ei auttanut, tai siis ei ollut ilmainen joten en lähtenyt kokeileen. Spyware nimisen virustorjunta ohjelman sai 30 päiväksi ilmaiseksi, ladattiin se -> ongelma poistettu!! Kiitos vastauksista kuitenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2009 - 15:23

Täältä saat poisto-ohjelman sille. Virus Removal Guru on täällä auttamassa sinua poistamaan viruksia ja vakoiluohjelmia tietokoneesta ilmaiseksi.

www.virusremovalguru.com/?lang=fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 15:26

Siis onkohan se virus vai rogue ohjelma:

www.malwarebytes.org/mbam.php

Lataa tuolta ilmaisohjelma kohdasta; Download free version
se skannaa koneen ja useinmiten onnistuu poistamaan haittaohjelman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 15:26

voithan kokeilla myös unlocker assistant

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 15:31

Oletko tutustunut tähän; F-Securen ilmainen apu.
digiklinikka.blogspot.com/20...ellus.html

Täällä on asiasta jotakin
www.computer-juice.com/forum...357/?hl=fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 21:32

ja jos noista edellä mainituista ei apua löydy niin täältä löytyy ja säästät rahaa kun ei tarvi viedä konettä huoltoon- ps. (suomalainen) virustorjunta.net

Lähteet:
www.virustorjunta.net/index.php