Taas on talvi turkit otettava käyttöön jos ei niitä omasta takaa ole kuin eläimillä. Vai mitkä takit otattekin käyttöön?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 20:05

Jonkinlaonen tuulta läpäisemätön syysasu.Kunhan pakkanen paukkuu niin sitten talvivaatetta

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo totta pakkasella sit paksummat talvi vaattet käyttöön. Se on ihan totta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2009 - 14:55

perperi ensin ja sitten palttoo, vähän toppista ja untuvaa, sään ja tilanteen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 15:57

paksumpaa palttoota sen mukaan kuin ilmat viilenee, turkkia ei ole vaikkei se mikään periaatekysymys olekkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 16:54

Ollaan vaan sisä tiloissa. Horroksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.10.2009 - 17:00

Ei tässä vielä talvipalttoota tarvitse. Kevyt toppis käy vielä oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 18:46

Villakangastakki ja untuvatoppis riittävät talvella. Eläimet pitäköön minun puolesta omat turkkinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 19:04

Toppatakkia ja untuvatakkia. Juhliin villakangastakki ja löytyy kaapista vanha kenguruturkkikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 22:54

käytän vielä ihan tuulitakkia vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2009 - 08:29

Huomenta. Eilisen lumimyräkän ja kohtalaisen kovan tullen jälkeen kun pääsin yöllä kotia ja siinä viimassa itseni kunnialla sisälle, päätin että nyt on tuulenpitävien asusteiden vuoro. Toppapuku saa silti vielä olla kesteloillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.10.2009 - 13:50

nyt on käytössä sellainen syystakki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 13:53

Aika pitkälle pärjään R-Collectionin anorakilla, on sen verran reilua kokoa että alle mahtuu tarvittaessa vaikka neljä paitaa.
www.r-collection.com/~Wznyx0...p;Y209=65A &Y178=5&Y181=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 20:24

Duffelitakki on jo hollilla...