Onko Napsu näivettymässä?Kysymyksiä on vähän ja nekin ovat tyyliin: "Millainen sää? Mitä mieltä olet tästä youtuben piisistä?"

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 10:57

Me ollaan keskusteltu laidasta laitaan kaikesta, ehkä uusia kyssäreitä voi olla vaikea keksiä. No, koitetaan piristyä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2009 - 10:58

Ei suihinkaan! Onhan täällä näitä anonyymisti kyseleviä immeisiä.

Lisätty: 11.10.2009 - 11:19

Ida on aivan oikeassa - syyskynnöt ja muut askareet on hoidettava ennen talventuloa.

Juuri tuli vaihdettua talvirenkaat. Ja vielä tiivisteet silikonilla siveltävä ja pakkasenkestävää nestettä pissipoikaan. Haravointia riittää lumen tuloon asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.10.2009 - 11:04

Nuohan ne tuntuu olevan päivän polttavimmat asiat. Kyllä minuakin kiinnostaa kovasti millainen sää on huitsin nevassa, se kun vaikuttaa tosi paljon omaan elämääni. Musiikkiaiheetkin on todella mielenkiintoisia, olen niin kaikkiruokainen, että jätänkin syömättä ettei tule ähky. Olisi tosi tylsää vastailla ihan asiakyssäreihin, mutta sellaiset leikkimieliset jutut kyllä jotenkin menettelisi. No eiköhän tämä taas piristy kun kaikki joilla on näitä syypuuhia hoidettavissa, saavat ne tehtyä ja iltojensa ratoksi sitten saapuvat tänne iltaansa viettämään. Siihen asti minäkin tyydyn vain pyörittelemään sormiani että ovat sitten vetreessä kunnossa napsuttelemaan näppäimistöä, kun alkaa niitä kyssäreitä tulemaan joihin niin mielelläni vastailen kaiken taitoni käyttäen. Siihen asti olkaamme kärsivällisiä. Kyllä meidät vielä palkitaan. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 11:36

hyvä ida sanoit just kaiken olennaisen...kyllä noita syyskiireitä on itse kullakin.. minä ainakin tykkään kaikista kyssäreistä , ei väliä onko se sit sää, ruoka tai jokin muu .. ja nuo ruoka jutut just kivoja , kun ei aina keksi mitä taas laittais , niin saa hyviä vinkkejä..et niitä sais olla vaikka joka päivä, mut tiedän kyllä , et nekin joitakin ärsyttää....eihän täälläkään voi olla kaikkien mieli kyssäreit , kun on niin monen sortin pupulaa täälläkin.. jot antaa vaan kaikkien kysellä mitä päähän juolahtaa ... eikös ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 12:00

Anonyymi on hyvä ja piristää kysymyksillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.10.2009 - 12:16

Olen ennenkin vastannut, etten voi valittaa kyssäreistä, kun en itse kysy mitään. Kaikki käy, ja vastaan jos osaan tai sitten en. Ei sen tarvitse näivettymistä olla, jos joku kysyy säästä tai musiikista. Jokainen kysyköön mitä haluaa. Kaikkea saa kysyä, kunhan noudattaa Napsun sääntöjä. Talvella on virkeämpää, kun porukat ovat enemmän kotosalla. Odottele sitä anonyymi ja joutessasi voisit kehitellä itsellesi profiilin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 12:37

Luin juuri kysymyksesi vastaukset ja säitä piisaa joillakin talvirenkaisiin saakka.
Minä tosin en vaihda renkaita vaan kokopyörät vanteineen päivineen kun lunta näyttää.
Sen verran täytyy ajatella yhteistä etua ettei urita noita asfaltteja sulalla ajaen.
Tähän sopii vielä, etten aja urissa kesällä enkä talvella.
Mukavempi kuluttaa harjanteita kun niissä ei makaa vesi eikä jäätyneet lätäköt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 13:49

Hiljaistahan täällä on hetkittäin ollut, mutta niin kuin "Minäolense" sanoi, yritetään piristyä!
Toisaalta olen osittain samaa mieltä kysyjän kanssa, että kyllähän sen paikkakuntakohtaisen sään näkee täällä internetissä melkein miltä paikkakunnalta tahansa ilman että tekee kirjallisen kysymyksen tänne napsuun. Kaikkiin kysymyksiinhän ei toisaalta ole pakko vastata eikä ole pakko ottaa kantaakaan.
;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 14:35

Näkeehän sen sään sieltä interistä, mutta on kait mukavampaa , kun joku oikeasti vastailee ja kertoo. esim . voit halutessasi kuvailla miltä ruska näyttää kotipihassasi, sitä ei interin sääsivu kerro.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 11.10.2009 - 14:53

Ei mielestäni.. =)
Mutta sisäpiirimäisyys Napsussa mielestäni kasvaa ja tulevaisuudessa uusilla käyttäjillä saattaa olla vaikia päästä leikkiin mukaan... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 14:53

tää on sellaista aaltoliikettä, aletaan olemaan siellä pohjan tuntumassa, sitten taas joku juttu sytyttää ja vilkastuminen on huikeaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 19:55

Kysymysten aiheet näköjään tattuvat eli ympäripyöreitä kysymyksiä tekee yksi jos toinen.

Lisätty: 11.10.2009 - 19:57

X:n kommentissa on jotain todella olennaista... noin se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 21:57

Aika hiljaista nykyään napsussa..ehkä piristyy..kun syksy on saapunut..toivotaan..minä lähden kumminkin tulevalla viikolla 2:den viikon reissuun..mutta sitten kyllä taas palaan napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2009 - 22:47

mitä hel**ttiä? ihan normaaleja kysymyksiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.10.2009 - 00:20

No, varmastikkin aiheet vähenee ja kysymykset muistuttavat toisiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2009 - 14:45

Mikä on "normaali kysymys"... mikä taas ei. kysymysket toistavat itseään eli mitiä laitatte tänään ruoaksi.... jne. Sellainen toistuu aika usein ja monet muut kysymykset ovat samaa rataa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2009 - 12:09

On olemassa hiljaisia kausia ja on olemassa vilkkaampia kausia.
Voit piristää sivustoa laatimalla vaikka 100 fiksua kysymystä.