Mitä tulee mieleen kun joku kirjoittaa tuolla Facepookissa...

...laitan pyykkikoneen pyörimään, meinasin vastata samalla tyhmeliinin lauseella: laitan mikron pyörimään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.10.2009 - 19:24

Tarkoititko että konkreettisesti laittaa pyykkikoneen pyörimään vai että pesuohjelmallisen pyörimisen. No eni vei. Paljon on samanlaisia juttuja, esim. laitoitko saunan päälle?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2009 - 19:13

joku kirjoittelee, toinen lukee .. eipä tosiaan ole minun juttuni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 19:25

Olen naamakirjassa mukana kun kolme tytärtä on siinä ja pidetään päivittäin sen kautta yhteyksiä.Monet julkimot pitävät sivuja "mainospalstanaan" Mm.Liisa Jaakosaari,Marion,Kike ovat siellä "kavereitani".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 19:29

No, eikös se olekin palsta: Mitä mietit ? Miksi arvostella, kyllä tälläkin osastolla tulee joskus niin tyhmiä kysymyksiä esille, että.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 19:29

Laitan kahvin tulemaan, tiskikoneen päälle jne. Sanontoja, joita ei toinna miettiä sen kummemmin tai syvällisemmin. Ei pidä lukea kuin piru raamattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 19:59

mitä vikaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 22:24

Kyllä minulla ainakin pyykkikoneessa on rumpu, joka pyörii melko vinhaa vauhtia varsinkin lingon aikana ;) Eli panen minäkin pyykit pyörimään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2009 - 22:27

Minulle riittää ainakin tämä napsu..en kaipaa mitään Fecepokia...muute alkaa kulamaan liikaa aikaa tietokoneella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.10.2009 - 23:14

Ei noiden sanojen kanssa parane olla turhantarkka. Vähemmälläkin tulee ymmärretyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.10.2009 - 01:14

tyhmäähän se on joka tekemisestään mainita, jotkut nyt vaan ilmeisesti tahtovat kovasti informoida jokaisesta tekemisestään julkisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 01:53

enpä ole lueskellut, mutta aika äkkiä vaihtaisin sivua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 05:59

niin eikai sillä niin väliä, miten kirjoittaa, ja mitä kirjoittaa, jos jotain haittaa esim. minun kirjoituikseni fb,ssä niin sielläkin on sellainen kohta ... poista kaverista... ja sen jälkeen ei tarvinne lueskella ainakaan minun tekstejäni...jos sinuukin jokin siellä nyppii ,niin ehdotan vaikka et poistat itsesi sieltä, se on vapaa ehtoinen kanava, jotta kakki jotka siellä ovat tai kirjoittelevat ovat ihan vapaa ehtosesti siellä ja minä olen pari tyypiä poistanut listaltani , kun en heistä pitänyt , jot helppoa ja yksinkertaista ..älä ota tätä pahana ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 06:27

Laittakoon vaikka peränsä pyörimään "naamakirjassa", aina parempaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 08:37

Hmm. Kyllähän siellä saa tekemisiään jakaa, vaikka olisi vain pyykkäämisestä kiinni. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 10:37

fb:n etusivulla voi laittaa rastista piiloon ne immeiset joiden uutisointia ei halua lukea..etkös kysellyt tästä samaisesta jutusta jo aiemminkin..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2009 - 13:00

No joo kyllä minä täällä käy joka päivä acbookissa kirjoittelemassa. En huomaa siinä mitään pahaa, siellä on minun pikku siskoni joka on nyt 41 vuotias. Ja muitakin siis lapsiani on kiva jutella siellä heille koska ei nähdä kovin usein. Ei tarvi koko päivää siellä olla jos muutakin on tekemistä. mutta kyllä siellä on mukava jutella.