Voiko noita valkoisia muovipuutarhakalusteita ja isoja valkoisia muoviruukkuja maalata jollain. Ei viittis heittää pois.

Avainsanat: puutarhakalusteet maalaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2009 - 14:02

alla joku vinkki liittyen aiheeseen:

"?
Luottomaalarimme kertoi, että muovihuonekaluja voi maalata. Ensimmäinen vaihe on pintojen hiominen hiekkapaperilla. Sitten maalaus alkydimaalilla. Kokemusten mukaan maali kestää käytöstä riippuen jopa vuosia. Maalikauppias osaa tarjota sinulle oikean maalin.

Helpompaa on kuitenkin kalusteiden siistiminen painepesurilla. Jokakeväisen pesun jälkeen esim. mökkikalusteet ovat kuin uusia, eivätkä kaipaa edes maalia pintaan."

igs.kirjastot.fi/iGS/kysymyk...=Kalusteet

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.10.2009 - 13:46

Kysy maalikaupasta. Muistaakseni on olemassa sellaista öljypohjaista maalia joka soveltuu muovin maalaamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 16:50

Prismassakin oli valkoista maalia muovipinnoille ja minä sillä vähän myös maalasin muovituolin jalkoja, pysyi ainakin tämän kesän, ja purkin kyljessä on ohjeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2009 - 14:39

Ei ole tietoa eikä kokemusta kulahtaneiden muovikalusteiden maalaamisesta. Meillä ei kyllä muovikalusteita edes ole ja jos muita on saatavana, ei tule olemaankaan.