Haaveena talvilomalla 2010 Thaimaan matka, 2 aik+2 teiniä. Mitä kohdetta suosittelette? Vinkkejä omatoimimatkaajalle, pliis?

Avainsanat: koh samui thaimaa ei pakettimatka loma-asunnon vuokraajia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.10.2009 - 19:50

Hua Hin ihan mukava paikka. Hua Hin on mm. Thaimaan kuninkaan kesänviettopaikka jossa ei törmää mm. prostituutioon niin herkästi ja sitä kautta meno on vähän siistimpää kaikinpuolin.

Sieltä kaupungilta löytyy helposti (pääkadun varrella opasteet ja kaikki) oma opas Pu Lius joka on naimisissa suomalaisen eläkkeellä olevan kapiaisen kanssa. Pu on asunut Suomessa pitkään tuntee meikäläiset ja puhuu vieläpä ihan silkaa savoo kohtalaisesti.

Käytiin Kwai joen retkellä ym. mukavaa. Hauska ja touhukas daami suosittelen lämpimästi.

Retket kannattaa yleensäkin mielestäni ostaa vasta perillä - ei tarvitse mennä joka paikkaan bussilastillisen mukana ja odottaa että joka iikka on esim. selviytynyt vessasta takaisin autoon.
Lisäksi tämä tapa on jonniin verran edullisempaa ja voi päättää ihan itse mitä haluaa tehdä ja nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.10.2009 - 22:21

Taitaa nuo rantalomakohteet olla kaikki samanlaisia. Kunhan vaan jonkun valitset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 22:40

kohteissa on suuria eroja,kyllä sinun täytyy katsoa itse netistä,mikä sopii teille

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.10.2009 - 22:55

Itse lähden helmikuussa Phuketin Patong Beachille. Kolmas kerta jo sinne. Yhden kerran olen käynyt Hua Hinissä, mutta en oikein pitänyt siitä paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 08:10

Varmaankin niistä saarista joku on sopivin perheelle tai sitten Phuket. Itse olen ollut useita viikkoja Pattayalla ja se sopi silloin meille.