vieläkö löytyy suppilovahveroita Tampereen ympäristöstä?

Avainsanat: sienet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 13:56

Nythän niitä alkaa lötymäänkin ,ainakin täällä Mouhijärvellä. Tampere on aika liki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 12:49

kyllä varmaankin , nyt on niitä joka paikassa ja juuri parhaimmillaan , voit noukkia niitä ihan pakkasiin asti ja satoa tulee kyllä runsain mitoin....kunhan vain löydät hyvän apajan.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 12:59

En tiedä Tampereesta,mutta melkein kysyisin Joko löytyy?Nythän on vasta syyskuun loppu ja niitä tosiaan voi poimia pakastuneina,varsi sanoo vaan "napsu" ja sieni talteen.Mars mars sienimettään,kuka kynnelle kykenee!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 13:06

Parasta suppiloaikaa nyt eletään. Vielä niitä löytyy ellei joku ole ollut sinua nopeampi ja käynyt keräämässä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:47

kaveri Kauvatsalta soitteli eilen, on kuulumma suppiloita niin paljon kun vaan jaksaa keräillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 15:56

Aikoinaan mentiin Tampereelle etsimään suppelovahveroita kun tilastojen mukaan siellä oli suomen kaupungeista eniten vapaita (suppelovahveroita)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:37

Pohjoiseen päin mentäessä alkavat jylhät metäsmaat jossain Oriveden lähistöllä. Siellä Pukalanjärven retkeilyalueella olettaisin jo olevan sellaisia mäntykankaita ja -rinteitä, joissa suppis viihtyy. Ja jos ei löydy, niin onpa ainaki tullut retkeiltyä raittiissa ulkoilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 18:16

Kyllä löytyy kun menet Kyrönlahteen ja sieltä Karhea kohden!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:22

eiköhän