Joko olette tutustuneet termipankkiin Napsukaiset?

Tervetuloa TEPA-termipankkiin
www.tsk.fi/tepa/

Kumpa osais ja ymmärtäisi mihin on tässäkin verorahat menneet?

Lisätty: 28.09.2009 - 11:47

ontto akseli = полый вал
onttopohjaoy:lle tiedoksi

Avainsanat: tepa-termipankki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 11:35

Löysin oman käännökseni.

полый вал

Tästä onkin suunnaton apu Venäjänmarkkinoilla. Tuhannet kiitokset.

Lähteet:
Lähde: Suomalais-venäläinen kone-elinopin sanasto (Jaakko Wuolijoki, 1979)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 05:32

En ole tutustunut aiemmin ja olen toimeen tullut , joten en enää varmaan tarvitse tuotakaan turhuutta , pärjään näillä termeillä mitä olen oppinut tähän mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 06:40

En ollut aiemmin tutustunut. Kaikkea sitä netistä löytyy.
Olisikohan tämä suunnattu lähinnä niille lahjattomille yksilöille, jotka eivät kelpaa joulupukeiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 07:44

Katselin juuri mikä se on ja tuskinpa tarvitsen erikoisalojen sanastoja...no ainakin tiedän sellaisen pankin olevan olemassa täällä netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 07:56

Kyllä tuotakin palvelua voi varmasti jotkut tarvita.Sinun eilisessä kysymyksessäsi tarkoitettiinkin kurpitsoita,no olin pihalla kuin lumiukko kuten minulle tavallista,anteeksi ,kun en tajunnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.09.2009 - 09:38

Tuskin tuota tarvitsen. Ja ekalla yrittämällä ilmoitti, että hakusanaa ei löydy. Mitätön kapistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 09:54

no silloin kun joutuu paljon lukemaan asiantuntijoiden tankerotekstejä ja pitäis vielä saada niistä selkoakin apo voi löytyä tultakin, mutta käyttö tuntui jotenkin tönköltä, ehkä sekin petraisia jos olisi jokapäiväisessä käytössä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 11:12

kiitokset linkistä pitää laittaa se tuonne kirjanmerkkeihin... tiedä joskos löytyis käyttöäkin joskus .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 11:39

Tuskin tarvitsen tuollaista.Luulen ainakin että ei ole tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 12:07

Jonninjoutava tepapankki,kokeilin mieleen juolahtaneella sanalla "hiirenloukku",höh se ehdotti "hiirikäsi"ja jotain muuta hiiri-alkuista.En kokassut enää engl."mousetrap"siihen varmaan tepa ehdottas "mousehand" tai "handmouse"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:24

Jätän tuollaiset termiitit omaan rauhaansa, eivät ole minua varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:43

en ole tutustunut ennen.