Jos pääsisit sanomaan tuon puoleiselle Mitä sanoisit ja kenelle (aika 5min )

Minä sanoin äidilleni 17 v että olen ISO mies. Kun oli huolissaan. Oli äidin lähdön aikaan. NYT olisi sanat vähissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 16:30

JOS mitään "tuonpuoleista" on yleensäkään olemassa, niin luultavasti sanoisin ensimmäiselle vastaantulijalle: "Huh huh, onpa täällä kuuma!"

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 16:14

kaikkihan sinne pääsee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 16:17

Mahtavaa! Elämme historiallisia hetkiä! Tätä ei ota meiltä kukaan pois! Kai siellä nyt portsari on narikassa ensimmäiseksi vastassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 16:53

No kuvitellaan nyt sitten: rakkaimmat ihmiset olisivat vastassa, siis mummo ja ukki. Sanoisin heille, että kylläpä minulla oli ikävä teitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 17:10

Sanoisin äidilleni, että hyvin on mennyt mutta paremminkin olisi voinut mennä. Ja sitten lisäisin vielä että perässä tullaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 17:28

amerikan malliin - oh my God !!!, oh my God !!!, oh my God !!!,-
paitsi että uskon ettei tule tilaisuutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 18:10

Kävisin kysymässä pojaltani mitä hänelle oikeasti tapahtui silloin ennenkuin hän sinne rajantaakse siirtyi. Samalla pyytäisin kertomaan kaikille siellä oleville rakkailleni ikävöivät terveiseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:40

ensimmäiselle poikaystävälleni: "olit ensirakkauteni ja tulen muistamaan sinut aina" <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:08

tietenkin kuolleita lähgeisiäni menisin moikkaamaan, mielestäni tämä ei kuitenkaan tule koskaan olemaan mahdollista, harmi kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 15:10

Sanoisin isälleni,että minulla on sinua usein ikävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 19:00

antaisin ison halin äidille, isädelle , mummuille ja papoille sekä tädeille ja sedille...kertoisin myös et miten heitä ikävöin ja kohta me sitten näemmekin .. :)