Hampaat olivat muuten hyvässä kunnossa paitsi hammaskivi poistettiin nyt ienrajat ovat sit kipeät. Seuraavaan kertaan jäi jännitys

joka on kuukauden päästä,siis etuhampaiden hionta.Mitenkäs on teidän hampaiden kunto nyt?

Avainsanat: onko teillä hampaat kunnossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 00:53

Mielenkiintoista.
Ilman tekareita vielä selvitään ja hampaat pestään aamuin illoin elmeksillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2009 - 14:43

Eihän sitä hampujen kunnosta oikeen tiijä kun vuostolkulla saa ootella jos kunnalliseen hampilääkäriin pääsee.Viimeksi narrasin,että meen vaativaan syränleikkaukseen ja pääsin heti hammaslääkäriin.Mutta se tais olla tuhma keino ja ei se toista kertaa menis läpi....;O:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 15:31

elä sitä jännitä , kyllä ne etuhampaas puuduttaa , jotta et tunne mittää .. reikiä 0 oli tulos viime kuussa , kun hamppilekurilla käväsin... :) käytän yksityistä hamppilaa ja aina kutsuvat kerran vuodessa , joka on hyvä homma , muuten jäs käymäti tarkastuksissa ...sen verran kurja paikka on tuo vaikka minulla onkin suomen kivoin hammaslääkäri.... omasta mielestäni , hänellä huumori lentää ja saa nauraa... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 15:40

puolen vuoden väleinhän tuo hammaslääkärini tykkää rupsetella niitä hammaskiven alkuja, kohta taitaa taas kutsu tulla, muuten ei sen kummempia murheita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 18:28

Käyn säännöllisesti hammaslääkärissä.Hampaani ovat hyvässä kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 21:11

Kaksi kertaa vuodessa käyn hammaslääkärillä. Aina poistetaan tietenkin hammaskiveä. Kun on sydänvaivoja . niin hammashoito on ensiarvoisen tärkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2009 - 22:14

Kerran vuodessa tulee hammaslääkäriltä kutsu tarkastukseen...ja jos on tarvetta sillä välin tilaan ajan hammalääkäriltä..hampaat pitää olla mielestäni aina kunnossa..Etuhampaisiin laitatin posliini-hampaat 2v takaperin..ja olen ollut erittäin tyytyväinen..oli kyllä kallista hommaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.09.2009 - 02:28

Hampaiden kunto erttäin hyvä