Minkä takia kysymykseen pitää vastata tyyliin hae tieto googlesta? Eikö linkin voisi liittää vastaukseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2008 - 15:32

Jos täällä kysytään jotain, niin tarkotushan on saada tietoa muilta, ettei netistä tarvitse etsiä. Ihan turha on laittaa etsi googlesta, kun niinhän kysyjä tekeekin jos ei tule hyvää vastausta. Pelkkää turhaa pisteiden keräystä, ei sillä tavalla auta ketään.

Joskus vaan ihmiset ovat liian laiskoja auttaakseen toisiaan. Miksi etsiä tietoa kun muutenkin voi vain sanoa etsi googlesta ja saada saman verran pisteitä. Omaa itseähän täällä vain ajatellaan, eikö? >:/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2008 - 16:01

Ylläpito poistaa "Hae Googlesta"-tyyppiset vastaukset, koska ne eivät hyödytä kysyjää. Vastaaja menettää silloin myös vastauksesta saamansa pisteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2008 - 18:56

On myös ihmisiä jotka eivät osaa käyttää tietokonetta niin monipuolisesti, että osaisivat liittää linkkejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2008 - 11:13

copy/paste on niitä perustoimintoja jotka on helpoimpia oppia (ja näyttävät useimmat osaavankin) eli aiaiai :n vastaukseen viitaten, kun olet löytänyt vastaukseksi sopivan sivun googlesta ota ositeriviltä copy ja mene Napsun vastaussivulle ja napsauta paste, siinä se linkki sitten onkin.

Nuo KVG - tyyppiset vastaukset kyllä ovat tarpeentonta (kaikkien) ajan haaskausta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2008 - 23:05

Toi on kyllä (hae googlesta-vastaus, laittamatta linkkiä tai selitystä miksei laittanut) aivan muiden
älykkyysosamäärän aliarvioimista, samoin kuin vastaukset "osta", "etsi itse" , "en tiedä", jne., koska kaikki Napsun kysyjät kuitenkin odottavat saavansa jkl asiaansa/kysymystään ratkaisevan/edistävän vastauksen, kö?