Rakastatko hiljaisia rauhallisia aamuja?

Vai laitatko heti radion tai television auki?Minusta on ihanaa,kun on hiljaista.

Avainsanat: rauhallisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 08:34

No ihan varmasti. Uutisia kuuntelen toisella korvalla, mutta rakastan niitä aamuja jolloin olen ihan yksin hetken aikaa, omien ajatusten ja muistojen kanssa. Ei ole kiire mihinkään eikä tarvitse heti tehdä mitään, kuin vain nauttia aamusta. Aurinkoisesta niin kuin juuri nyt.

Kysyjän kommentti

Minulla samajuttu,rakastan aamulla hiljaisuutta.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.09.2009 - 08:28

Rakastan toki, jos sellainen joskus olisi.
Uutiset kyllä pitää nähdä, eikä tietokone pidä ääntä. En oikein osaa vain istua hiljaa paikallaan tekemättä yhtään mitään. Kiireetön aamu olisi mukava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 08:58

Rakastan. <3
En laita töllötintä ja muitakaan vehkeitä päälle heti aamusta. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.09.2009 - 09:30

Rakastan hiljaisuutta tuonne iltaan asti. Mikään ei ole sen parempaa kun saa olla omissa oloissaan, eikä tarvitse kuunnella minkäänlaista kailotusta. Illalla vasta avaan telkkarin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:01

En sen ihmeemmin, mutta kun haluan keskittyä kirjaan niin radiot yms saa olla kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:23

kyllä rakastan, mutta pidän tv,n päällä hiljaisella ja kuuntelen kakki uutiset ...alue ym uutiset aamuisin...muuten on kivaa ihan rauhassa heräillä ja koota ajatukset päivää varten.. :) ovat aamusella aika tukkoiset nimittäs..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 10:39

Varhainen aamu. Muut eivät ole vielä hereillä. Leuto suvituuli hyväilee kasvoja. Nouseva aurinko on värjännyt taivaanrannan tulenpunaiseksi. Linnut visertävät jossain etäällä. Siemailen aamukahvia, ja katselen merenrantaa. Hiljainen, kaunis aamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.09.2009 - 10:49

Rakastan hiljaisia kiireettömiä aamuja. Mutta telkkarin musiikkikanava pitää ehdottomasti avata kahvinkeittimen päällelaiton jälkeen. Hiljainen hyvä musiikki antaa ryhtiä päivääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 11:14

Kyllä tosiaan rakastan rauhallisia aamuja,että ei ole mihinkään kiire. Mutta joskus on siltikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 12:56

Rakastan, päivä alkaa aina paremmin jos sen voi aloittaa rauhallisella aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 13:19

Tv on auki arkiaamuisn mutta on lähdettävä töihin joten mitään hiljaisia aamuja ei ehdi pidellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.09.2009 - 14:31

Jo vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 14:51

kyllä.. ja sellaiset aamut on kivoja ku ei tarvi heti lähteä kouluun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 17:41

En yleensä avaa mitään toosaa aamuisin, joskus tietenkin on poikkeuksia. Hiljaisuus on perustilanne, äänet ovat sitten ylimääräistä . Paitsi sitten *lomakodissa' vieraalla maalla. Siellä kuuntelen aamuisin satellittin suomalaisia kanavia, tuntuu jotenkin kotoisalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 20:10

Mukavaa olla ihan aamutuimaan kahvilla yksin ja surffailla netissä. Ei muita ääniä kuin läppärin näppäimistön hipajaminen. Hiljaista sekin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 21:26

Kyllä.
Aamut alkaa aina samalla lailla, tytär herää ja kiipeää omasta punkastaan minun päälle. Naurahtaa ja tulee kainaloon nukkumaan vielä vartiksi. Sen jälkee kysyy "pappa" ja tarkoittaa muumien seikkailuja mutta on ilmeisesti nyt tauolla ja ihan hyvä niin saamme aamupuuron emmekä kiukuttele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2009 - 22:44

Haluan kuunella hiljaista musiikkia..jo heti aamusta..