Mitäs Napsulaisille kuuluu?

Itselleni kuuluu hyvää, nautin tässä kupposen kahvia ja lähden sitten kaupungilla käymään. ^^ Kaunista syksyä kaikille! ^^

Avainsanat: mitä kuuluu? fiilis?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2009 - 09:33

kiitokset nenni hyväähän tässä taas , jumpat alkoivat eilen ja vesijumpaan tänään , joskos se liikunnan löytymyninenkin tästä nyt löytyis, kun olen noihin jumppiin liittynyt, liikkeet vaan muokkaan hieman oman roppani mukaan, mutta kyllä paljon pystyn mukana olemaan liikunnassakin...toivottavasti nyt terveys kestää, kun niin innoisanni olen tuosta liikunnasta ja saan siitä todella hyvää mielihyvää ... :))

Kysyjän kommentti

Kiitos pirteästä vastauksestasi! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.09.2009 - 09:29

Kunhan sain ankaran selkäkivun hellittämään niin nyt jo päivä taas hymyilee täydellä terällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:33

Aurinkoa näin lyhyesti heti aamusta.
Valmistaudun illan frisbeegolfkisaan ja hieman jännittää kun edellisestä kunnon kilpailusta on kaksi vuotta aikaa. Tavotteet on aika korkealla, joten voi tulla mahalasku...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 09:52

no ihan hyvää.. eilen oli fysiikan kirjotukset ja oon onnellinen ku se on ohi nyt, ja odottelen vain floridaan menoa :)

Lisätty: 15.09.2009 - 16:12

nyt on kauhee päänsärky :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 10:12

ihan hyvää tällä hetkellä kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 11:28

Suhteellisen hyvää siihen nähden että nyt on koulussa koeviikko ja mulla oli aamusta matikankoe. No hyvin kai se meni. Kohta vois mennä koululle syömään ja sitten vielä psykologian kertaustunti, jonka jälkeen soittotunti, illalla kokeisiin lukua ja soittelua. Varsin on yksipuolista tämä elämä päivästä päivään mutta eiköhän se helpota tämän viikon jälkeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 12:10

Seuraavaa lomaa odotellen ja englannin kurssilla opiskelemassa. Matkaseuraa vaan kaipailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.09.2009 - 12:57

Hyvvee kuuluupi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 13:03

Kiitos hyvää!
Aamu mökillä oli aivan upea. Sää ei voisi olla parempi.
Toivottavasti sinunkin syksysi kuluu yhtä aurinkoisissa merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 14:28

Kiitos kysymästä.Kävin perunannostotalkoissa.Perunaa tuli runsaasti ja oli hyvä keli nostaa.
Sain nostopalkaksi talviset perunat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 15:12

hyvää. :)) tuli koulus uusii kavereita ja nätti ilma ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.09.2009 - 16:08

Kiitos, hyvää kuuluu. Aurinkoisessa ja lämpöisessä säässä tuli käytyä metsälenkki ja kauppareissu. On niin ihanat syksyilmat, että mielialakin kohentuu kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2009 - 22:30

Hyvää kuuluu..Olen pessyt kaikki ikkunat ja vaihtanut vaerhot..se on suuri saavutus..kun ikkunat kirkkaina..