Onko kukaan käynyt lähiaikoina Turkissa Alanyassa. Millainen hintataso mahtaa olla. Esimerkiksi ruoan ym....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2009 - 16:20

Turkin hintataso lähenee Suomen hintatasoa. Ostosvalikoima puuvillatuotteista kultakoruihin on hyvä ja monipuolinen ja mm. kultakorut ja nahkatuotteet ovat edullisempia kuin Suomessa. Hyvät ostosmahdollisuudet ja Ravintolatarjonta on yhtä monipuolinen – se ulottuu vaatimattomista kansanravintoloista sataman tasokkaisiin, vaativankin kulinaristin odotukset täyttäviin ravintoloihin. Ja kun aurinko laskee, heräävät eloon huvittelukorttelit musiikkibaareineen ja diskoineen. Alanya on kuulu vauhdikkaasta ja nuorekkaasta iltaelämästään. Hintataso ravintoloissa on aikalailla suomenkaltainen, hitusen halvempaa.

Lähteet:
aurinkomatkat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2009 - 00:45

Vuoden alussa Alanyassa vierailleena voin sanoa ruuasta, että on lähellä Suomen hintatasoa. Ravintolan keskimääräinen ateriahinta 10-15 TYL (5.70-8.60 €). Rantaravintoloissa on kalliimpaa. Keskustassa on monia hyviä ja halpoja ulkoilma ravintoloita torin lähellä. Taksilla 2 henk. noin 12 € 10km. Halpaa on. Kengistä sain maksaa 50 TYL (n.28 €). T-paitoja sai 10-20 TYL (5.70-11.40€).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2009 - 22:29

keväällä Istanbulissa, vaikka siellä ehkä onkin 'suuren kaupungin' hintataso niin siitä huolimatta se oli selvästi Suomen hintojen alle, asiasta riippuen sanoisin 30 - 60 % , mitään kalliinpaa kuin Suomessa en sieltä löytänyt