Lähdössä 16.12.Phuketiin kahdeksi viikoksi, eka kertaa Thaimaaseen. Antakaa vinkkejä + mikä on nykyisin veskikulttuuri sielä?

Avainsanat: phuket thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 08.07.2008 - 10:47

Veljeni käy sielä kuudesti vuosittain ja kehuu paikkaa.Sielä hoidetaan turistit hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.08.2008 - 10:22

Hei,
Phuketin vessat ovat nykyään hyvin siistejä, koska tsunamin jäljiltä koko viemäriverkosto rakennettiin uusiksi. Taso on ihan Suomen luokkaa, paperia tosin kannattaa pitää laukussa mukana. Hauskaa lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 16:56

Juu, paikallinen paperi ei ole kovinkaan paksua/vahvaa, joten ihan mahdollisen vatsataudin vuoksi kannattaa ottaa kotoa hieman paperia matkaan mukaan! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.10.2008 - 03:15

Viikon Pirkka-vinkki... Ohutta vessapaperia voi tarvittaessa taittaa, jolloin siitä tulee paksumpaa! :-o Näin ei tartte kuskata kotimaista kartonkia maailman ääriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 22:21

Jos se on vessapaperista kiinni, niin pahoitteluni, sun kannattaa perua koko matka tolla asenteella! Phuket on TÄYDELLINEN mesta lomanviettoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 15:10

Paperista vielä sen verran, että sitä todella kannattaa pitää mukana, jos olet lähdössä esimerkiksi ostoksille. Kaikkien ostoskeskusten vessoissa ei ole paperia ollenkaan. Tosin vettä löytyy, joten ei sikäli hätää! Muutoin vessat ovat erittäin siistejä ja ihan Suomen tasoa, niinkuin joku tuossa jo kertoikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 07:30

Palasin Phuketista 15.12 ja kaikki oli tosi hienoa.Kuukausi siellä meni tosi äkkiä.Rauhallinen ranta Kamala Beach.Jos menet sinne niin voin antaa vinkkejä.Kahvit tarjotaan kun sanot terveiset minulta.Hieroja oli tosi ammattitaitoinen ja osasi lääketieteelliset hieronnat.Monet tulivat kauempaakin hänen hierottavaksi.Hinta 300 Bath/tunti.Silkkihuivit (neliönmuotoiset) on hakusalla,mutta kaitaiseja aitoja löytyy hintaan 1000 bath/10 kpl.Aina kannattaa ostaa isompi erä ja voi itse määrätä hinnan.Periaate on, että ensin reilut puolet pois hinnasta ja sitten voi lisää tingata.Esim. ranta rolex kellot ovat kysyttyjä ja ne saa hyvin 700 Bath/kpl.Pyyntö on 1880 kpl.
Ja veskipaperia saa ostaa sieltäkin, ei tarvi roudata.
Periaate on sellainen, että sinne mennään risaisella tyhjällä laukulla ja siellä ostetaan uusi iso laukku ja tavaraa täyteen.
Pitovaatteet ovat ainoastaan shortsit, T-paita ja sandaalit.Kaikkialla ovat käytössä.Ei kannata paljoa vaatteita roudata.
Laitan muutaman kuvan,josta voit hakea rantapaikan vuokraajan ylös.Sijaitsee Kamalan rannan puolen välin kohdilla,ehkä 3/4 kohdalla kun mennään hotellien kohdalta poispäin.Hierojan nimi on Pear ja paikka Thong Bor Restaurant.Muslimien hautausmaan kodilla.
Lisätietoja tänään 17.12 iltaan mennessä [email protected]. Lähden taas matkoille klo 18.00