Mitä tarkoittaa vellinsärpimä?

Joko kävitte?

Lisätty: 16.09.2009 - 08:16

www.retkikartta.fi/?id=1000001552

Avainsanat: kotimaan_kohde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 09:04

Näkyy olevan Kekkosen nimikkokansallispuistossa oleva päivätupa. www.luontoon.fi/page.asp?Sec...;Item=2737
Ei ole tullut käytyä ja tuskin tuleekaan.

Kysyjän kommentti

Hiihtäen siellä on mukava käydä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.09.2009 - 08:29

Lieneekö jokin alue Lapissa jos matkailuun liittyy? Pitäisi kyllä kirjoittaa isolla alkukirjaimella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:39

Ei tule mieleeni mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 08:53

Särvin on oheisruoka. Vellinsärvin voisi olla vaikkapa makkaravoileipä. Sellaisen minä söisin vellin kanssa. Särvin voi olla myös lihaa tai kalaa, jos ruokana on vaikkapa keitettyjä perunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 09:21

Paikan nimeltä kuulostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 10:08

ei ole tullut käytyä, moisessakaan paikassa ... on täällä suomenkin kamaralla paljon paikkoja , joita vois katsella , mutta ei yhden elämän aikana taida kaikea ehtiä kattomaankaan...epäilee hän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.09.2009 - 13:04

Ei mitään hajua? mikäs ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.09.2009 - 19:20

Meil velli on vellii. Riisvellii. Otravellii. joku keitti hersryynilöistkii. Särvintä ko laitetaa pöytää, niin ylleesä se on just sitä mitä kaapis on. Suolakallaa tai jottai muuta. Piirakoi kans tai ilman. Mite teil?