Voisiko joku antaa vinkkejä että miten pystyisi iskemään pojan itselleen josta välittää tosi plajon? T: Yks tyttö vaan

Vastaukset sähköpostiin [email protected].. Kiitos!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.07.2008 - 19:36

ole oma itsesi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.07.2008 - 19:56

Ota selvää esim. pojan harrastuksista ja löydä teitä yhteisesti kiinnostavat
jutut/harrastukset, niin pääset keskustelemaan hänen kanssaan ja jos hyvin käy niin
voipi siitä vaikka jkl seurustelu vielä alkaa, tsemppii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2008 - 20:38

aloita jutteleminen kahden kesken

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 07.07.2008 - 20:56

Älä yritä liikaa, poika voi pelästyä. Se alkaa siitä vaan jos niin on tarkoitettu. Ei pidä olla liian päällekäypä. Mutta jospa poika ei olekkaan ihastunut? Kyl se tulee juttelemaan sinulle jos hän haluaa seuraasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2008 - 22:08

Minä sanoisin suoraan pojalle, että haluaisin olla sen kanssa. Mitä sitä tekemään turhan vaikeaksi koko juttua.

saa ainakin kuulla heti vastauksen. Ja jos poika hölmistyy niin jääpä ainakin miettimään tarjousta. Ja mietittyään voi ottaa myöhemmin yhteyttä, jos siltä tuntuu.

Minusta nuo "viettelyjutut" ovat vanhanaikaisia jäänteitä erilaisesta sukupuolimoraalista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2008 - 10:58

Yritä jotenkin hienostuneesti herättää huomiota häneen.Ole oma itsesi,älä yliammu millään lailla missään,mitä teet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2008 - 12:02

Tavoita katse pojan kanssa, ja esitä hämmentynyttä kun hän katsoo takaisin ;)
Mutta muista kuitenkin olla oma itsesi :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2008 - 01:42

Mennä juttelemaan hänelle, olla ehdottomasti oma itsensä eikä teeskennellä mitään muuta. Flirttaile jos se kuuluu suunnitelmiisi.. Kysele kaikkea..