Varoitus Napsuille,avasin konetta aamulla ja ruudulla ekana pärskähti punainen ruutu-news service-klikkaa ym.ym.luulen ettei ole

ihan asiallinen juttu tai jokainen tekee mitä itse tykkää,mutta...

Avainsanat: news-service klikkaa tai no

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 11:31

kiitokset varoituksesta , minulla ei ole tuollaista onneksi tullut...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 11:31

Joku on keksinyt, että olet heille myynnillisesti otollinen maaperä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:35

En klikkaa jos jotain erikseen pyydetään klikkaamaan tai lunastamaan "voittosi".
Viimeisen vuoden aikana on yhden kerran yrittänyt virus koneelle ja sekin tupsahti tiukan asiallista asiaa hakiessani. Osoitteessa oli jotain helsinki, edu.fi tai jotain.
En ehtinyt tehdä mitään, kun kone varoitti, että sivulla on virus, älä jatka ja heti seuraavaksi virustorjunta ilmoitti, että "virus poistettu". Parin sekunnin episodi. Mitään ongelmia siitä ei koitunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:44

Eikö osoitteesi eilen olleet kadoksissa?
On tainnut ne Saunalahden sisäpiiriläiset iskeä koneeseesi?
Jotakin tuollaisia rikosuutisia muistan lukeneeni. heh he.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:49

hyvä tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 12:38

Temppuilee minunkin koneeni, mutta tuollaista ei ole tullut. Joudun sulkemaan tän monta kertaa päivässä, että toimisi tää kirjoituspuoli. Kursori häviää välillä jonnekin, eikä ensimmäistäkään kirjainta tule riville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:21

Kiitos tiedotuksesta.