oletko opiskellut peruskoulun tai vastaavan jälkeen, jos olet niin mitä?

Lisätty: 03.09.2009 - 23:56

olen opiskellut sähkömieheksi mutta opinnot jäivät kesken

Avainsanat: opiskelu koulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 23:52

Peruskoulun jälkeen lukio ja sitten ravintola-alaa :)
Mites itse? :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 23:55

Vuonna yks ja kaks tuli käytyä kauppakoulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:19

Ammattikoulussa olen opiskellut itseni autoasentajaksi, aikuiskoulutuskeskuksessa rekkakuskiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:28

amiksessa ja yrittäjäkoulutusta olen saanut , sekä kursseja käynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 09:17

Koulutin itseni apuhoitajaksi ja myöhemmin sitten kävin laajan toimistopuolen koulun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 09:47

Kokin paperit on mutta päivääkään en ole niitä hommia työkseni tehnyt.
Tosin erittäin paljon hyötyä on arkielämässäkin tuosta.
Sosiaaliala käynyt myöhemmin tutummaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:28

en ole opiskellut, siivoilin peruskoulun jälkeen ja nyt ollut pitkään jo saikulla ja nyt siirryin väliaikaiselle sairaseläkkeelle,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:46

Peruskoulun jälkee amiksee koti-,laitostalous- ja puhdistuspalvelu alalle...eipä sit ollukkaa miun juttu ja jäi keske. Myöhemmi sit sähkölinjalle,mut sepä oli liian vaikea.Nyt enää koulunpenkille mee.Opintotuki mitättömän pien ja opintolainaa en ota,inhottava maksella sitä ikuisuus opiskelun loputtua pois.Paremmi pärjää näil pätkä hommil ja ilman lainaa.