Onko tää nyt laitaa?Raision kaupungin rahaliikenne kuulemma sekaisin ja tiliä joudun toista viikkoa odottamaan.Tätä se nykyaika...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 17:46

Hae Raisio konkurssiin kun sillä on likviteettivaikeuksia?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 15:49

No ei laitaa mitään;johan samanlaisia uutisia rajan takaa on tullut aika päiviä,Siperian kaivosmiehet ilman liksojaan ollet kuukausia,mutta,että täällämeillä,mutta toisaalta uskon,Turun seudul tapahtuvaks vaik mitä!;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 15:50

Se ei ole mikään selitys. Sinulla on oikeus palkkaasi. Rahat on annettava sinulle vaikka Raision kaupungin tiskiltä. Ottaisin sinuna yhteyttä liittosi pääluottamusmieheen tai sitten Oikeusaputoimistoon tilanteen selvittämiseksi. Voit vaatia korvauksia ja korkoa maksupäivän myöhästymisen ajalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 16:23

Ei ole laitaa ei. Sinun ei tarvitse hyväksyä mitään selityksiä. Maksakoot vaikka käteisellä rahatoimistosta, mutta palkka on saatava korkoineen heti. Ota yhteyttä noihin onttopohjaoyn mainitsemiin paikkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 08:24

no voihan nenä... kurjaa jos palkka ei ole palkkapäivänä tililläsi, joo-o otappa yhteyksiä sinne luottamushenkilöön , kyllä raisonkaupungin pitää huolehtia palkat palkkapäivänä .. onpas tosi outoa käytösä...