"Kiskot vievät kiesit poispäin näin..."

Lisätty: 03.09.2009 - 10:15

www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1726368

Avainsanat: tasa-arvo auto anna kiesit kiesi audi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 14:59

Ei käynyt sitten Jari Sarasvuon kurssin jatko-osiota loppuun asti? Siinä juuri selvitetään jatkotilanteesta selviytyminen katasrofin jälkeen.......olis kannattanut. Toisaalta yrityksenhallitus piti varmaankin pikakokouksen ja ehdotti hänelle omaehtoista lähtöä tomupilven haihtumisen aikaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 10:16

Tämä ei ole enää tasa-arvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 10:17

HÖH,häntä koipien välissä lähti jemmaan,mamis jätkä,ei kestänyt mielipiteidensä seurauksia;helppo nakki,laukoa mitä sylki suuhun tuo ja jos/kun joku huomauttaa niin jänistää pois näyttämöltä;höh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 10:17

Arka mies, Vennamonkin kantoivat eduskunnasta monasti ja aina pysyi kansanedustajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 10:18

hehee ... no niin siinä sit käy .. naurattaa oikeesti.. =:)) oliko tuo nyt sit elämää kovempi juttu ? miettii..hmm.. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 10:38

Siis miksi mies irtisanoutuu?? Kumma jätkä, huumorin takia kenenkään ei tarvitse jättää duunia.. Kyllä ny varmaan on kivaa niillä tosikko ihmisillä jotka miehen puheista nostivat metelin!! Katsoisivat peiliin, että oliko turha poru toisen sanoista..

Lisätty: 03.09.2009 - 10:49

Miten ne ihmiset jotka kirjoittaa kolumneja, saa heittää tuollaista herjaa ja lukijat vaan nauraa mukana. Mut sit kun joku ns. tavallinen duunari sanoo samanlailla, joutuu jättää hommansa painostuksesta.. Kyllä menee maailma kummalliseksi. Ensin sanotaan että on sanavapaus ja kun avaa suunsa niin ei se sit niin olekkaan... heti seuraavaksi kivitetään puhuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 10:39

Toivottavasti osti Audin läksiäisiksi korvikkeeksi, ja vielä maanantaimallin, sillä naista tuo mies ei tarvitse eikä saa.

Lisätty: 03.09.2009 - 10:42

Irtisanoutui, ei ehkä niinkään. Hänelle ehdotettiin tyylikkäitä potkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:53

uskon puutetta,

jos joka kerta kun oma huumorintaju ei tavoita kuulijakuntaa veitäisi itsensä hirteen,
olisin roikkunut siellä jo useamman vuosikymmenen ajan,
ainahan kaikki sanottu ei ole niin korrektia ja loppuun asti harkittua,
mutta voihan sitä vähän katuakkin ja pyydellä anteeksi, useimmiten myös saa

- no more comments -

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 16:23

Heippa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 16:52

Onhan naisetkin julkisesti kertoneet miehistä samansuuntaista, ilman seuraamuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 08:38

Kärpäsestä on tehty taas härkänen, ei oel piktään aikaan ollut mitään mistä nostaa kohua.
Naiset laukovat tuontyylistä miehistä mutta ei siitä kenenkään ole kuullut kenkää saaneen. Jos nainen olisi tuota lausnut miehistä, ei mitään kohua olisi noussut. Naisten lausumat miehistä esim. työpaikalla ovat uskomattoman "rumia" ja ihmisitä aliarvioivia. En ole tosin paljoa tuota juttua lukenut koska sehän ei ole ollut kait missään yleisesti saatavilla olevassa lehdessä. Ja julkaisijallakin on sormensa mukana.... en ymmärrä mikä tasa-arvokysymys tämä on.
Jos asiasta juurikaan tietämättömät naiset iloitsevat tuosta, on itsellä jotain pielessä.