Mistä ostat kodinkoneesi?

Suositko jotain tiettyä liikettä?

Avainsanat: kodinkone erikoisliike

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 09:40

Paikallisesta Expert-liikkeestä. Hyvä palvelu ja hinnoistakin pystyy aina hiukan tinkimään.

Kysyjän kommentti

Hyvä valinta sinulla tämä expert myymälä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 08:54

Jostain kumman syystä tulee suosittua Mustaa Pörssiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 09:00

En suosi, milloin ostan tarjouksesta, milloin ostan normaalihintaisen riippuen siitä milloin sitä tarvitsen. Mutta tunnetuissa merkkituotteissa pysyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:02

täältä teknisltä ollaan nyt uusittu kodinkoneita enimäkseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:17

gigantti, veikon kone, kärkkäinen..en suosi yhtä erityisesti. kauppoja käydään ensin läpi ja sen jälkeen mietitään mistä sen kodinkoneen halvimmillaan saa ostettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:35

En mistään, on sen verran että pitäis alkaa myymään vanhimpia pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:01

Nyt meillä tuli pesukone ostettua Expert liikkeestä. Siellä ei kyllä ollut hyvä palvelu kukaan ei esitellyt meille koneita meidän piti itse katsoa ja päätellä mikä kone olis se joka olis juuri meidän perheelle sopiva. Mieli olis tehnyt silloin sanoa etttä eikö täällä kunnon palvelua saa.Mutta jämsässä ei ole kuin 2 liikettä kodinkoneille ja tämä toinen on Tekniset. Me käytiin myös siinä liikkessä katsomassa koneita mutta ei ollut sitä konetta mikä olis ollut meidän mieleen. Mutta palvelu oli parempi heti esiteltiin koneita meille. mutta kyllä on paljon liikkeissä eroa. Nyt täytyy laittaa korvan taakse missä asioi seuraavaksi.Jos palvelu ei paraannu siellä niin ei mennä kyllä sinne enää ostamaan. Kone kun piti saada pyykkiä oli jo paljon pestävänä. Oli pakko ostaa. Ja minä en paljon pesukoneista tiedä,paitsin sen ainakin tiedän katson että se on helppo käytää eli ohjeet helpot.Mieleinen on pesukone ollut. ET ei siinä mitään huomauttamista ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:38

Kodinkoneliikeestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:31

erikoisliikkeestä yleensä, joskus on tullut käytettyä markettien tarjouksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:40

Toivottavasti en tarvitse pitkään aikaan ky.liikettä,mutta tarpeen vaatiessa kodinkoneliikkeestä merkkitavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:49

Alan erikoisliikkeestä. Ainakaan en käytä mitään halpaketjua kalliintuotteen hankintaan. Kerralla hyvä ja edullinen tuote, jossa takuuaika kestää pidempään, kuin vain senajan, kun jarruvalot näkyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:41

Jos on tuttu myyjä niin tingin sen värkin sisäänostohintaan.
Jos on kallis hankinta eikä em. onnistu niin tutkin saako sen jostain bonuskaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:11

Veikon koneelta monastikkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:30

Joka kone on tullut ostettua eri paikasta. En suosi mitään liikettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:24

Kodinkoneliikkeestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:28

En yleensä mistään määrätystä liikkeestä. Etsin ja päätän aina ensin tuotemerkin ja sitten tsekkailen hintoja eri liikkeissä, myös netistä; esim. Konebox.fi