onko teillä jokin kehtolaulu joka alkais soimaan näin illalla mielessänne....?

minä nyt toivotan koko napsun väelle hyviä unia näiden sävelten myötä ....:) joskos tuo nyt onnistuis....

Lisätty: 31.08.2009 - 22:03

www.youtube.com/watch?v=Sr43yR3r58s

Avainsanat: lapin äidinkehtolaulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 22:14

Hyvää yötä sinulle myöskin Ciby, näe kauniita unia ..toivottelen niitä seuraavan laulun keralla. Ihana laulu..

//www.youtube.com/watch?v=JqG_E1ttJCU

Lisätty: 31.08.2009 - 22:19

Tottakai myös kaikille muille Napsulaisille oikein kauniita unia !!:O

Kysyjän kommentti

oikein hyviä oli kaikilla.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 22:16

Jotenkin näin se menee.Nuku lapseni mun,nuku lauleluhun,siipi enkelin on suojas voittamaton.Jos joku osaa tämän kehtolaulun,niin laitatko minulle sanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:33

Oikeastaan vähän sellainen oma keksimä jota hyräilen lapselle,
joko suuttuu siitä tai nukahtaa, koskaan ei tiedä ennakkoon mutta tänään nukahti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 00:13

Sinun ja terttuinkerin valitsemat laulut ovat aivan ihania. Ei ne kyllä soimaan ala, mutta siitä huolimatta. Lasse Hoikka on levyttänyt sellaisen kappaleen joka menee jotenkin näin:
Nyt kerron mä sulle mun lapseni, kuinka toimivi taivahan enkeli.
Kun äiti on lapsella sairasna, niin enkeli hoitavi lapsosta.
Sua vartempa vain, ovat enkeliparvet valveilla ain.
Ei varmasti mennyt juuri sanatarkasti, mutta tuota minä aina lauloin nuoremmalle pojalleni.
Hyvää yötä.

Lisätty: 01.09.2009 - 00:27

Lisään tuohon vielä. Sen kappaleen nimi on: Nyt kerron mä sulle mun lapseni.
Ja sen on Hanna Ekola tehnyt ensin. Tuo Hoikan versio on eri nimellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:49

tuu tuu tupakkirulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 02:05

Sininen uni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 02:21

Kissaäiti tapailee Brahmsin kehtolaulua, joka kuuluu ehkä näin muistini mukaan:

Levon hetki jo lyö, jo joutuvi yö.
Pieni lapsonen mun, nuku laulelohon.
Siipi enkelin on suojas voittamaton.
senpä turvin sä saat nähdä untesi maat.

Perhot leikkiä lyö, virran välkkyvä vyö
tuutulaulua soi kunnes aamun on koi.

Lisätty: 01.09.2009 - 12:48

säe 2:
Kevätumpunen pien unten maille sun vien
siellä kukkivan näät kultakukkien päät.
Perhot leikkiä lyö, virran välkyvä vyö
tuutulaulua soi, kunnas aamun on koi.

Lähteet:
tarkistettava on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 02:47

Uinu uinu.....lemmikkini....on myös elokuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:35

Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:54

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:29

No minulla ei enää soi tälaiset,nukahdan muutenkin kuin sauna lyhty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 15:09

Ei ole.