Onko sinulla säännölliset ruoka-ajat?

Minulla on kyllä yleensä.Tänään lipsahti.Söin vasta äsken lämpimän ruoan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 21:12

Aina nälkä...mutta pidän kiinni säännöllisistä ruoka-ajoista,mulle suositellaan usein ja pienehköjä satseja.Syön illalla iltapalaa joskus hyvinkin myöhään.Matkoilla saatan syödä tosi evästä vielä iltamyöhällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 21:09

On. Syön säännöllisesti ja käytännöllisesti aina, kun on nälkä.......tosin en enää klo. 19 jälkeen muuta kuin jotain kevyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:12

Säännöllisen tasaisesti syön koko päivän. Koska lounaan syön yleensä yksikseni, niin sen aikataulu lipsuu. Mutta muuten kyllä aamupala - lounas -päivällinen suunnilleen samoihin aikoihin. Ei päivkahvia, eikä päiväpullaa. Illalla pyrin välttämään syömistä. Muuten menee yö pipariksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:13

Kyllä on aamulla kuppi kahvia iltapäivällä ennen kuutta ja iltapala klo 11-12

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:15

Suunnilleen säännölliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:23

Arkena syömme päivällisen noin klo 16.00,viikonloppuisin lipsuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:31

On aika hyvin, aamulla ennen töitä pieni aamupala, sitten klo 11 ruokatauko ja töitten jälkeen taas ruoka, illemalla syön hyvin kevyesti, usein juureksia ja jotain kalaa se on minun herkkua.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:37

Joka päivä laitan ruoan Rouvan aikataulun mukaan säännöllisen epäännöllisellä aikataululla klo 11.00-klo15.30

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 21:44

Ei säännöllisiä mutta suurinpiirtein aikoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:54

Ei, ei alkuunkaan.
Syön kun huvittaa, tai on nälkä. Tiedän kyllä erään, joka on sanonut, että hänellä on kello herättämässä syömään kello kaksi yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 22:31

Syön silloin kun nälättää. Ei mitään säännöllisyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 22:45

no suunnilleen, mut ei silleen ku jos olisin sillä mun dieetillä/ruokavaliolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 23:38

Kylläpä ne säännölliset on kun lapsen kanssa elellään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 09:49

Erittäin epäsäännöliset, päivän ensimmäinen ateria yleensä vasta 16-18 välillä ja sitä ennen ei yhtään mitään. Iltapala sitten joskus 20 paikkeilla. Lapsella on säännölliset ja osaa kyllä karjaista jos nälkä tulee reissussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:26

Ei ole, syön päivällä silloin kun sattuu olemaan cnälkä.